Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka to dwa dni inspirujących spotkań i praktycznych warsztatów. 1 i 2 marca na organizowanym przez Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku wydarzeniu spotka się niemal 400 osób z instytucji kultury i organizacji pozarządowych z całej Polski. Poznaj środowisko, zainspiruj się i zyskaj nową wiedzę. Spotkajmy się w Gdańsku! Zapisy trwają do 5 lutego na: www.marketingwkulturze.conrego.com.

Przeznaczone dla osób zajmujących się zawodowo promocją i marketingiem kultury wydarzenie co roku integruje środowisko specjalistów i specjalistek z całej Polski.

Wśród prelegentów znajdują się m.in.: Natalia Hatalska (ifuture institute), Cezary Chwicewski (Up to Date Festival), Joanna Tabaka (Widok na Widownię), Marcin Jasiński, (Najbardziej Innowacyjny Menedżer Kultury Województwa Mazowieckiego z Bemowskiego Domu Kultury), Rene Wawrzkiewicz (grafik-projektant, współtwórca MamaStudio i Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej), Grzegorz Jędrek (Teatr Brama Grodzka NN, wniedoczasie.pl), Mateusz Czech (Brand 24), Justyna Kozioł (justynakoziol.pl).

Tematy, które Instytut Kultury Miejskiej proponuje tym razem to: nieoczywiste trendy, które mogą inspirować kulturę, dyskusja o bolączkach i radościach codziennej pracy osoby promującej wydarzenia kulturalne, sprzedawanie doświadczeń przez kulturę, demokratyczne zarządzanie instytucją kultury, promocja działań instytucji interdyscyplinarnej, projektowanie graficzne dla kultury, badania konsumentów kultury.

Podczas konferencji chcemy nie tylko inspirować do nowych działań. Stawiamy na praktykę i każdego dnia proponujemy sześć warsztatów: z e-mail marketingu, WordPressa, prowadzenia profili w mediach społecznościowych i analizy dostępnych w nich danych, prostych aplikacje do obrabiania zdjęć i wideo, budowania wizerunku marki instytucji – mówi Monika Serafin z Instytutu Kultury Miejskiej.

W nietypowej formie odbędzie się spotkanie integracyjne uczestników i uczestniczek konferencji Marketing w Kulturze. Wieczorem 1 marca IKM zaprasza na specjalną edycja Nocy Porażek. W styczniu 2018 roku otwarty zostanie nabór zgłoszeń do 10 minutowych prezentacji projektów, które spektakularnie się nie udały, lecz wiele nauczyły ich organizatorów.

Ceny biletów konferencji Marketing w Kulturze:

Bilet 2 dni konferencji (część plenarna) + pakiet uczestnika (torba, ołówek, notes, przypinka) + 2x lunch + 2x przerwa kawowa + udział w wieczorze integracyjnym: 150 zł + VAT

Bilet z jednym warsztatem: 2 dni konferencji (część plenarna) + pakiet uczestnika (torba, ołówek, notes, przypinka) + 2x lunch + 2x przerwa kawowa + udział w wieczorze integracyjnym + 1 warsztat: 250 zł + VAT

Bilet z dwoma warsztatami: 2 dni konferencji (część plenarna) + pakiet uczestnika (torba, ołówek, notes, przypinka) + 2x lunch + 2x przerwa kawowa + udział w wieczorze integracyjnym + 2 warsztaty: 350 zł + VAT

Rejestracja otwarta jest do 5 lutego: www.marketingwkulturze.conrego.com.

Informacje u koordynatorek

Marta Bańka, marta.banka@ikm.gda.pl

Monika Serafin, monika.serafin@ikm.gda.pl

www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl


Organizator: Instytut Kultury Miejskiej

Partner: Europejskie Centrum Solidarności

Instytut Kultury Miejskiej 2016