Noc Potknięć to dzielenie się doświadczeniami nieudanych projektów w lekkiej i niezobowiązującej formule. Nie po to, by poddać się zbiorowej krytyce, ale wyciągnąć z każdego procesu wnioski pomocne w realizacji kolejnych działań. Organizatorzy Konferencji Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka ogłaszają otwarty nabór prezentacji, które zostaną pokazane podczas wieczoru integracyjnego konferencji 1 marca. Zgłoszenia przyjmowane są online do 31 stycznia: http://bit.ly/NocPotkniecZgloszenia.

– Spośród zgłoszeń wybierzemy siedem, a ich autorów zaprosimy do prezentacji podczas wieczornej części konferencji. Czekamy na inspirujące „fuckupy”, przy których uśmiechniemy się do siebie z porozumiewawczym „też tak mieliśmy” lub zdziwieni uniesiemy brwi, że „przecież to niemożliwe”. W pracy w kulturze, gdzie sukces wydarzenia zależy od wielu czynników: pogody, dyspozycji prelegentów, czy naszej pamięci, zdarza się wiele kryzysowych sytuacji, z których potrafimy wyjść obronną ręka. Co jeśli wszystko dzieje się na przekór i nasze starania nie przynoszą spodziewanych efektów? – mówi Marta Bańka z Instytutu Kultury Miejskiej.

By wziąć udział w Nocy Potknięć należy być zarejestrowanym gościem konferencji Marketing w Kulturze i do 31 stycznia wysłać zgłoszenie przez formularz: http://bit.ly/NocPotkniecZgloszenia. W opisie powinien się znaleźć: rodzaj, czas trwania i specyfika wydarzenia (od idei przez lokalizację po odbiorców), mile widziane są linki do stron internetowych, wpisów na Facebooku, zdjęć czy filmów. Przewidziany czas jednego wystąpienia to 10 min. Forma jest dowolna: może to być prezentacja multimedialna, film, nagranie audio, wystąpienie, monodram…

– Wybierzemy siedem najciekawszych historii. Osoby, które je zgłoszą zaprosimy do udziału w webinarze na temat wystąpień publicznych. Dodatkowo, publiczność oceni prezentacje podczas Nocy Potknięć. Trzy najlepsze otrzymają kulturalne, gdańskie nagrody – mówi Monika Serafin z Instytutu Kultury Miejskiej.

Regulamin otwartego naboru prezentacji: http://bit.ly/NocPotkniecRegulamin.

Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka 2018

1 i 2 marca w Gdańsku Instytut Kultury Miejskiej organizuje trzecią edycję konferencji Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka. Przeznaczone dla osób zajmujących się zawodowo promocją i marketingiem kultury wydarzenie gromadzi co roku niemal 400 specjalistów i specjalistek z całej Polski. Rejestracja na konferencję trwa do 5 lutego, bilety (w cenie 150 – 350 zł) dostępne są online: https://marketingwkulturze.conrego.com/.

Tematy, które poruszą prelegenci i prelegentki to m.in.: nieoczywiste trendy, które mogą inspirować kulturę, bolączki i radości codziennej pracy osoby promującej wydarzenia kulturalne, sprzedawanie doświadczeń przez kulturę, demokratyczne zarządzanie instytucją kultury, promocja działań instytucji interdyscyplinarnej, projektowanie graficzne dla kultury, badania konsumentów kultury.

Wśród zaproszonych gości: Natalia Hatalska (hatalska foresight institute), Cezary Chwicewski (Up to Date Festival), Joanna Tabaka (Widok na Widownię), Marcin Jasiński, (Najbardziej Innowacyjny Menedżer Kultury Województwa Mazowieckiego z Bemowskiego Domu Kultury), Rene Wawrzkiewicz (grafik-projektant, współtwórca MamaStudio i Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej), Grzegorz Jędrek (Teatr Brama Grodzka NN, wniedoczasie.pl), Mateusz Czech (Brand 24), Justyna Kozioł (justynakoziol.pl).

www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl

Informacje u koordynatorek
Marta Bańka, marta.banka@ikm.gda.pl
Monika Serafin, monika.serafin@ikm.gda.pl

Organizator: Instytut Kultury Miejskiej
Partner: Europejskie Centrum Solidarności

Instytut Kultury Miejskiej 2016