Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka to doroczne, ogólnopolskie spotkanie osób zajmujących się promocją, komunikacją i marketingiem w instytucjach kultury, organizacjach pozarządowych czy oddolnych inicjatywach. To dwa dni spotkań z ekspertami i ekspertkami z Polski i z zagranicy oraz tematyczne warsztatyKonferencja organizowana jest przez Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku. Czwarta edycja wydarzenia odbędzie się 7 – 8 marca 2019 w Gdańsku. Rejestracja: https://marketingwkulturze2019.conrego.com/ 

 – Nowe narzędzia, inspiracje dla kultury z innych branż i z zagranicy, badania i case studies, problemowe dyskusje – różnorodny program Konferencji Marketing w Kulturze buduje stałą, publiczność, a dobre opinie uczestników przyciągają kolejne osoby – mówi Monika Serafin z Instytutu Kultury Miejskiej.  

 – W 2019 roku skupimy się na nowych trendach komunikacji z odbiorcami i zastanowimy się, jak instytucje i organizacje mogą skorzystać z ekonomii behawioralnej. Poruszymy tematy współpracy z biznesem, storytellingu w kulturze, finansowania społecznościowego. Nie zabraknie także prezentacji badań dot. konsumentów kultury – zapowiada Marta Bańka z Instytutu Kultury Miejskiej. 

Wśród prelegentów i prelegentek oraz prowadzących warsztaty: Paweł Tkaczyk (MIDEA), Anna Miotk (PBI), Artur Jabłoński (digitalk), Agata Grenda (Grenda. Produkcja kultury), Michał Bajorek (@24hoursuccess), Katarzyna Szustow (Szustow Komunikacja), Bartłomiej Brach (PTBRiO), Anna Rzeźnik (PTBRiO), Agata Romaniuk (Blink spark a change), Bartłomiej Raducha (WebWave CMS), Sylwia Chwalana (Lekko o copywritingu), czy Przemysław Witka (Agile Brains).  

 

Rejestracja na konferencję: https://marketingwkulturze2019.conrego.com/. Wydarzenie odbędzie się w Starym Maneżu, ul. Słowackiego 23, Gdańsk-Wrzeszcz.   

Bilety na konferencję: 

– 150 zł – dwa dni konferencji (7 i 8 marca 2019)
– 100 zł – cena jednego warsztatu popołudniowego (3 godziny)
– 330 zł – cena warsztatu z Pawłem Tkaczykiem (6 godzin) 

Podczas trzech edycji konferencji (2016 – 2018), gośćmi wydarzenia byli, m.in.: 

Natalia Hatalska (hatalska infuture institute), Barbara Stawarz-Garcia (Happy content), Artur Jabłoński (jablonski.com), Marcin Poprawski (UAM), Jagoda Prętnicka-Markiewicz (SentiOne), Dominik Pokornowski i Katarzyna Toczko (haipaa.com), Łukasz Maźnica (ekultura.org), Katarzyna Grabowska (Business and Culture), Mirosław Filiciak (SWPS), Aleksandra Czapla-Oslislo (Teatr Śląski), Małgorzata Zając (Muzeum POLIN), Cezary Chwicewski (Up To Date Festival) i wielu innych ekspertów, badaczy i praktyków promocji i komunikacji kultury w Polsce.  

Gośćmi zagranicznymi, którzy dzielili się wiedzą ze swoich krajów i instytucji, byli:

Jessie Hunt (Victoria and Albert Museum), Estella Burga i Thomas Wood Näslund (Lava Bibliotek & Verkstad), Mar Dixon (organizatorka akcji #AskTheCurator) oraz Jonathan Goodacre (The Audience Agency). 

Wystąpienia z poprzednich edycji dostępne są na kanale YouTube IKM:  

Edycja 2018: https://bit.ly/2D3tuYF
Edycja 2017: https://bit.ly/2HjQNSj 
Edycja 2016: https://bit.ly/2SN2oKD  

 

Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka  

7 – 8 marca 2019 | Stary Maneż, ul. Słowackiego 23 Gdańsk-Wrzeszcz 

Organizator: Instytut Kultury Miejskiej, www.ikm.gda.pl 

Kontakt z koordynatorkami wydarzenia: marketingwkulturze@ikm.gda.pl.

Instytut Kultury Miejskiej 2018