7 i 8 kwietnia w Gdańsku odbędzie się piąta edycja ogólnopolskiej konferencji Marketing w Kulturze. Organizowane przez Instytut Kultury Miejskiej wydarzenie przeznaczone jest dla osób zajmujących promocją, komunikacją i marketingiem kultury. Prelegentami konferencji będą m.in. Linda Volkers z Rijsk Museum w Amsterdamie czy Janina Bąk Zapisy ruszą 17 stycznia. 

W 2020 roku skupimy się na prezentacji nowych trendów w komunikacji w mediach społecznościowych i prezentacji case studies z dziedziny kultury. Będą także rozmowy o codzienności pracy w naszej branży – m.in. o tym, jak „zwinnie” organizować pracę zespołu czerpiąc z metod stosowanych najczęściej w zespołach programistów – mówi Marta Bańka z Instytutu Kultury Miejskiej. 

Instytut Kultury Miejskiej zaprasza w 2020 roku uczestników i uczestniczki konferencji Marketing w Kulturze do przepięknie położonej Polskiej Filharmonii Bałtyckiej na Ołowiance. Sesje plenarne odbędą się w sali koncertowej, w przerwach będzie czas na networking w obszernym foyer. Popołudniowe warsztaty odbędą się w świetnie wyposażonych salach Narodowego Muzeum Morskiego i Ośrodka Kultury Morskiej. Obie instytucje są partnerami konferencji MwK 2020. 

– Co roku przygotowujemy ofertę warsztatową, która poszerza tematy przedstawione przez prelegentów. Będzie o sprzedaży, o nowych narzędziach w planowaniu projektów, personal brandingu, design thinking czy Google Analytics – dodaje Monika Serafin-Szymczak, współorganizatorka konferencji Marketing w Kulturze.

Zapisy rozpoczną się 17 stycznia. Trwają do wyczerpania miejsc. Dostępne będą: www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl

fot. Renata D?browska

Ceny biletów: 

  • 2 dni Konferencji Marketing w Kulturze, 7-8 kwietnia 2020 – 200 zł brutto. 

W cenie: fantastyczni prelegenci, networking, przerwy kawowe i lunche, identyfikator i zestaw uczestnika, udział w wydarzeniach dodatkowych 

  • 1 warsztat popołudniowy – 125 zł brutto. Żeby wziąć udział w warsztatach trzeba być zarejestrowanym uczestnikiem/uczestniczką konferencji. 

W cenie: 3-godzinny warsztat w grupie do 25 osób ze specjalistkami i specjalistami w swojej dziedzinie. 

Uwaga! Informacja o zwolnieniu z VAT. 

Jakie podmioty są jest zwolnione z podatku VAT? 
W myśl art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c) ustawy zwolnieniu z VAT podlegają usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego finansowane w całości ze środków publicznych.
Co to oznacza: jeśli Państwa uczestnictwo w konferencji pokrywa instytucja publiczna w całości finansowana z środków publicznych przy rejestracji prosimy o zaznaczenie: „zwolnienie z VAT”. Wówczas tylko szkolenia (w myśl: „usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego”) są zwolnione z podatku VAT. By dopełnić obowiązku, należy zeskanować i przesłać mailem (na marketingwkulturze@ikm.gda.pl) do IKM oświadczenie o zwolnieniu z VAT. Oświadczenie do pobrania TUTAJ.

Powiązane projekty

Instytut Kultury Miejskiej 2019