Marta Bednarska, fot. Renata Dąbrowska

W Instytucie Kultury Miejskiej zajmuje się kontaktami z przedstawicielami mediów i komunikacją działań instytucji. Organizatorka konferencji „Marketing w kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka”. Absolwentka psychologii organizacji, zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończyła studia podyplomowe „Content marketing, storytelling i webwriting”. Stażystka programu Narodowego Centrum Kultury „Kurs na kulturę” (2011), który realizowała w biurze Gdańsk 2016, w dziale PR. Pracowała jako Junior Account Manager w studiu brandingowym ENGRAM, gdzie pisała też teksty do bloga: brandingowy.pl (2012). O zachowaniach w mediach społecznościowych opowiadała podczas Social Media Show w Gdańsku oraz pisała na łamach „Marketingu w Praktyce”. Miłośniczka gdańskiej literatury, historii i legend. Instruktorka Związku Harcerstwa Polskiego, jest rzecznikiem prasowym Chorągwi Gdańskiej ZHP i kieruje komunikacją Projektu Światowe Jamboree Skautowe 2023.

3 x M, czyli Moje Miejsce w Mieście

Lubię bloki i jestem z bloku. Moje ulubione miejsca w Gdańsku to Żabianka, Zaspa, Przymorze. To dzielnice, w których mieszkałam ja lub moi dziadkowie, lub które poznałam (w przypadku Zaspy) pracując w IKM. Zaprojektowane tak, by dobrze się żyło. Z zieleńcami pomiędzy budynkami, z „oddechem”, z głównym traktem, czy ogródkami jordanowskimi. Mieszkania z hałasującą windą i widokiem na morze (tak, nawet na Żabiance „z drugiej strony torów” je widać).

Podwórka, huśtawki, osiedlowe sklepiki, górki na sanki i najlepsze kałuże do ślizgania się – Żabianka. Przymorze to kraina beztroskiego dzieciństwa u babci w falowcu (ach, te kopytka!) i wspólnego biegania z tatą, kiedy jeszcze nie było modne. Zaspa – lato z Monumental Art i poznawaniem anegdot o dzielnicy z Lokalnymi Przewodnikami. Wszędzie dobrze, ale w bloku najlepiej.

e-mail: marta.bednarska@ikm.gda.pl tel.: 784 594 003

Instytut Kultury Miejskiej 2016