Konferencja Marketing w Kulturze
Komunikacja – trendy – praktyka
12-13 kwietnia 2022
7. edycja branżowego wydarzenia dla osób zajmujących się promocją i komunikacją działań kulturalnych. W programie konferencji znajdą się wystąpienia ekspertów i ekspertek z różnych obszarów marketingu. Tegoroczna edycja odbędzie się w Gdańskim Teatrze Szekspirowskim, a rejestrację na wydarzenie otworzymy w II połowie lutego.
Serdecznie zapraszamy na konferencję oraz do facebookowej grupy „Marketing w kulturze”, gdzie dyskutujemy o tematach związanych z komunikacją, promocją i marketingiem kultury.
—
Natalia Hatalska (hatalska infuture institute), Barbara Stawarz-Garcia (Happy content), Artur Jabłoński (jablonski.com), Marcin Poprawski (UAM), Jagoda Prętnicka-Markiewicz (SentiOne), Dominik Pokornowski i Katarzyna Toczko (haipaa.com), Łukasz Maźnica (ekultura.org), Katarzyna Grabowska (Business and Culture), Mirosław Filiciak (SWPS), Aleksandra Czapla-Oslislo (Teatr Śląski), Małgorzata Zając (Muzeum POLIN), Cezary Chwicewski (Up To Date Festival), Wśród prelegentów i prelegentek oraz prowadzących warsztaty w ubiegłym roku znaleźli się: Paweł Tkaczyk (MIDEA), Anna Miotk (PBI), Agata Grenda (Grenda. Produkcja kultury), Michał Bajorek (@24hoursuccess), Katarzyna Szustow (Szustow. Kultura i Komunikacja), Bartłomiej Brach (PTBRiO), Anna Rzeźnik (PTBRiO), Agata Romaniuk (Blink spark a change), Bartłomiej Raducha (WebWave CMS), Sylwia Chwalana (Lekko o copywritingu), czy Przemysław Witka (Agile Brains) i wielu innych ekspertów, badaczy i praktyków promocji i komunikacji kultury w Polsce.
Jessie Hunt (Victoria and Albert Museum), Estella Burga i Thomas Wood Näslund (Lava Bibliotek & Verkstad), Mar Dixon (organizatorka akcji #AskTheCurator) oraz Jonathan Goodacre (The Audience Agency).
Wystąpienia z poprzednich edycji dostępne są na kanale YouTube IKM:
Edycja 2019: http://bit.ly/2sbGust
Edycja 2018: https://bit.ly/2D3tuYF
Edycja 2017: https://bit.ly/2HjQNSj
Edycja 2016: https://bit.ly/2SN2oKD
Marta Bańka
W Instytucie Kultury Miejskiej zajmuje się kontaktami z przedstawicielami mediów i komunikacją działań instytucji. Koordynatorka Konferencji Marketing w kulturze.
e-mail: marta.banka[at]ikm.gda.pl
tel. 784 594 003
Martyna Gutowska
W Instytucie Kultury Miejskiej zajmuje się zadaniami związanymi z marketingiem i promocją.
Współorganizuje Konferencję Marketing w Kulturze.
e-mail: martyna.gutowska@ikm.gda.pl
tel. 664 972 955