To dwudniowe, organizowane w Gdańsku przez Instytut Kultury Miejskiej, ogólnopolskie wydarzenie dla osób zajmujących się PR i marketingiem kultury w instytucjach kultury, organizacjach pozarządowych i grupach nieformalnych. 20 i 21 kwietnia w Europejskim Centrum Solidarności odbędzie się druga edycję konferencji. Szczegóły www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl.

Uczestnicy i uczestniczki „Marketingu w kulturze” porozmawiają o tym, jak ważna jest dbałość o obsługę widza w instytucjach kultury, patronatach medialnych, o wykorzystywaniu zasobów online w komunikacji działań instytucji, lokalności w kulturze miejskiej, kulturze w internecie i młodych odbiorcach.

Wśród prelegentów m.in.: Natalia Hatalska (Infuture Institute, www.hatalska.com), Marcin Andino Velez (Muzeum Sztuki Nowoczesnej), Marcin Wilkowski (www.wilkowski.org), Barbara Stawarz (www.barbarastawarz.pl), Anna Kukla-Gryz (Uniwersytet Warszawski, GRAPE), Mirosław Filiciak (Uniwersytet SWPS), Aleksandra Janus (Centrum Cyfrowe. Projekt: Polska).

W programie znajdą się prelekcje, panele dyskusyjne i warsztaty. Każdego dnia konferencji odbędzie się równolegle kilka warsztatów prowadzonych przez praktyków z dziedzin m.in. marketingu, promocji, nowych mediów. W czwartek wieczorem zabierzemy uczestników do jednego z najciekawszych, nowych klubów w Gdańsku.

Zapisy na konferencję ruszą 13 lutego o godz. 12.00 na stronie: www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl. Trwają do wyczerpania miejsc. Ceny biletów zaczynają się od 100 zł.

Do zobaczenia 20 i 21 kwietnia na #MwK2017!

Chcesz odbyć praktyki studenckie lub zaangażować się w organizację konferencji jako wolontariusz? Napisz do nas: kontakt@ikm.gda.pl. Kompletujemy zespół organizacyjny!

Zobacz wystąpienia z pierwszej edycji konferencji na Youtube: http://bit.ly/wideo_marketingwkulturze2016.

Kontakt do organizatorek:

Monika Serafin, monika.serafin@ikm.gda.pl

Marta Bednarska, marta.bednarska@ikm.gda.pl

 

 

Wśród prelegentów konferencji byli m.in.: Jassie Hunt zajmująca się komunikacją i marketingiem w Tate Modern i Victoria&Albert Musuem w Londynie, Natalia Hatalska, Katarzyna Bik z Muzeum Narodowego w Krakowie, Agnieszka Kwiecińska – rzeczniczka Konkursu Chopinowskiego 2015, Kazimierz Monkiewicz oraz Aleksandra Stańczuk z Narodowego Centrum Kultury, Olga Wysocka z Instytutu Adama Mickiewicza, Zuzanna Stańska z Moiseum, Łukasz Maźnica z ekultura.org, Anna Król z GoCulture, Marcin Niewęgłowski z Socjomanii, prowadzący bloga CreativeIndustries.co, czy Artur Jabłoński, twórca bloga arturjablonski.com.

Podczas spotkania zostały poruszone m.in. łączenie skutecznej promocji kultury w on- i offline, przegląd najnowszych badań dotyczących marketingu kultury, zmiany w uczestnictwie w kulturze, odbioru kultury, „Co po wielkim otwarciu? – jak prowadzić skuteczną strategie promocyjną w nowych instytucjach kultury?”, „Biznes a kultura? Gdzie przebiega granica?”, studia przypadków dotyczące nowych narzędzi, a także inspirujące pomysły na promocję (również z zagranicy).

Podczas drugiego dnia odbyły sięcałodniowe szkolenia. Przygotowane tematy to m.in.: „Media społecznościowe w promocji instytucji kultury. Narzędziownik”, „Webdevelopment. Jak zbudować serwis internetowy”, „Współpraca z mediami”, „Strategia społecznościowa w instytucji kultury”.

Kontakt

Monika Serafin

W Instytucie Kultury Miejskiej odpowiada za komunikację internetową. Jest koordynatorką Konferencji Marketing w kulturze.

e-mail: monika.serafin@ikm.gda.pl

tel. 664972955

Marta Bednarska

W Instytucie Kultury Miejskiej zajmuje się kontaktami z przedstawicielami mediów i komunikacją działań instytucji. Koordynatorka Konferencji Marketing w kulturze.

e-mail: marta.bednarska[at]ikm.gda.pl

tel. 784 594 003

Instytut Kultury Miejskiej 2016