Katarzyna Karwan, Moonshot, wykład w języku polskim: „Rozwój filmu gatunkowego: od pomysłu do przemysłu. Jak wyjść z projektem filmu w świat”.
Kasia Karwan zaczynała swoją działalność w branży filmowej od współpracy z międzynarodowymi firmami sprzedażowymi we Francji i Kanadzie. Teraz, w swojej paryskiej firmie Moonshot, oferuje usługi doradcze dla międzynarodowych koprodukcji. Z pasją do wciągających historii i odkrywania nowych talentów, Kasia jest członkinią Komitetu Filmów Krótkometrażowych na Festiwalu Filmowym w Cannes i angażuje się w rozwój talentów dla Wild Atlantic w Irlandii. Dodatkowo, jako specjalistka ds. pozyskiwania filmów w Velvet Spoon, wzbogaca polską scenę filmów gatunkowych. W trakcie tego spotkania zostanie omówiony proces tworzenia filmów gatunkowych, począwszy od pierwszego pomysłu, aż po wprowadzenie gotowego produktu na rynek międzynarodowy. Nasza ekspertka podzieli się swoimi doświadczeniami i wskazówkami na temat pozyskiwania funduszy i partnerów, marketingu i dystrybucji oraz ścieżki festiwalowej filmu.
WSTĘP WOLNY!!!
W jaki sposób samochody podbiły Hollywood? Jak pracował H.B. Halicki? Jak kręcono „Włoską robotę” i „Znikający punkt”? Jeśli interesują Was odpowiedzi na te pytania, mamy dla Was coś wyjątkowego – wykład o roli samochodów w kinie Hollywoodzkim, który wygłosi Grzegorz Rutka, autor książki „Leksykon polskich samochodów osobowych 1951–2002”.
WSTĘP WOLNY!!!
W roli głównej: Dodge Challenger R/T 440 Magnum
Fabuła „Znikającego punktu” może wydawać się wyjątkowo prosta – oto Kowalski (Barry Newman) ma dostarczyć białego Dodge’a Challengera R/T 440 Magnum z Denver do San Francisco w wyjątkowo krótkim czasie. Po drodze spotyka galerię niezwykłych osobistości.
Choć „Znikający punkt” nie został dobrze przyjęty przez krytykę w momencie swojej premiery, nie przeszkodziło mu to stać się filmem absolutnie kultowym. Przyczynił się do tego Dodge, który powracał później w innych filmach i grach komputerowych, ale przede wszystkim niezwykła atmosfera, którą reżyser Richard C. Sarafian wykreował na ekranie. „Znikający punkt” to bowiem przede wszystkim film o wielkiej potrzebie wolności – a to wspaniale rezonowało z amerykańskimi widzami na początku lat siedemdziesiątych. [Grzegorz Fortuna]
BILETY MOŻNA KUPIĆ NA STRONIE: https://goout.net/pl/instytut-kultury-miejskiej/vzrlag/