Weź udział w akcji konkursowej NARRACJI 11. Jak wygrać pakiet gadżetów? Zrób przynajmniej trzy zdjęcia, boomerangów, filmików i umieść relację na Instagramie, dodaj hasztag #narracje2019, oznacz profil @ikm_gdansk. I już!

Aby wziąć udział w akcji, należy umieścić publiczną relację z Siedlec i dodać oznaczenia #NARRACJE2019 i @ikm_gdansk. Z opublikowanych relacji wybierzemy 10 najlepszych i nagrodzimy narracyjnymi torbami, które będą wypełnione IKM-owymi gadżetami .

Akcja konkursowa trwa od 15 do 16 listopada. Biorą w niej udział osoby, które zrobią relację na Instastories, składającą się z pięciu elementów (zdjęć, filmów, boomerangów), w trakcie festiwalu NARRACJE 11. W oba dni wyłonimy po pięciu zwycięzców.

Liczą się zdjęcia obrazujące prace festiwalowe, atrakcje, wydarzenia, program i dzielnica Siedlce. Fotografie, boomerangi, filmiki należy umieścić publicznie (tak, aby były widoczne dla wszystkich) w relacji na Instagramie oraz dodać oznaczenia #NARRACJE2019 i @ikm_gdansk.

Każdego dnia do wygrania są: 

  • Płócienna Torba festiwalu Narracje#11 z gadżetami Instytutu Kultury Miejskiej (publikacją o Siedlcach oraz wymiennie – z komiksem W Głowie Tłumaczy lub kolorowanki „Gdańsk w XVII wieku. Do kolorowania”

Szczegóły i informacje znajdują się w regulaminie umieszczonym poniżej:

Do przygotowania płóciennych toreb NARRACJI #11 wykorzystaliśmy te zamówione przez innych zleceniodawców, nigdy nie używane, ale z różnych powodów nieodebrane. Dlaczego? Do produkcji nowej torby bawełnianej potrzebne jest 2600 l wody. To tyle, ile dorosła osoba wypija w okresie 3,5 roku*.

Na torby nadrukowany został logotyp NARRACJI #11 zaprojektowany przez Tomka Bersza. Wzory różnych toreb oraz umiejscowienie nadruku zestawił Tycjan Gniew Podskarbiński, artysta wizualny, performer, malarz i twórca kolaży. Nadruki zostały wykonane techniką sitodruku. Tegoroczne torby festiwalowe mają charakter punkowo-ekologiczny. *W założeniu, że dorosła osoba wypija 2 l wody dziennie, a do produkcji 1 kg bawełny potrzeba nawet do 20 000 l wody. Dane za textileupcyclig.pl.

Instytut Kultury Miejskiej 2019