Serdecznie zapraszamy osoby działające w pomorskich organizacjach pozarządowych na warsztaty Wizerunek organizacji pozarządowej w mediach, oczach partnerów i sponsorów oraz członków i członkiń z  podstawowych zasad komunikacji w Akademii Active Citizens. Zajęcia odbędą się w Gdańsku, 30.09-1.10 2017 (sobota-niedziela),  w godz. 10.00-17.00 i 10.00-15.00. Warsztaty poprowadzi Marta Bednarska.

Po dwudniowych warsztatach uczestnicy i uczestniczki będą potrafili w tzw. teście windy (elevator pitch) przedstawić swoją organizację, napisać interesującą informację prasową i nawiązać kontakt z przedstawicielami i przedstawicielkami mediów. Dowiedzą się jak długofalowo działać by wzmacniać wizerunek swojej organizacji w oczach partnerów, patronów i sponsorów oraz poznają podstawy działań w sytuacjach kryzysowych.

Zapisy na warsztaty Wizerunek organizacji pozarządowej w mediach, oczach partnerów i sponsorów oraz członków i członkiń

Zapisy odbywają się przy pomocy formularza zgłoszeniowego. Formularz należy odesłać do 24.09.2017 r. na adres anna.urbanczyk@ikm.gda.pl  lub w formie papierowej dostarczyć pod adres: Anna Urbańczyk, Instytut Kultury Miejskiej, Długi Targ 39/40, 80-830 Gdańsk. Numer faxu: 58 760 72 15. Ilość miejsc jest ograniczona do 18 osób. Potwierdzenie udziału w warsztatach oraz ostateczną ich datę osoby zakwalifikowane otrzymają do dnia 26.09.2017.

Zagadnienia

– Analiza sytuacji wyjściowej organizacji (wizerunkowa check lista)

– Jak mówić i pisać o swoich działaniach?

– Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z mediami

– Tworzenie informacji prasowej, press packu, oferty patronatu medialnego

– Bądźmy widoczni – jak korzystać z tzw. „own media”, gdzie pisać, mówić i pokazywać swoje działania?

– Sytuacje kryzysowe – jak się przygotować i jak działać w trakcie kryzysu?

Osoba prowadząca

Marta Bednarska – w Instytucie Kultury Miejskiej zajmuje się kontaktami z przedstawicielami mediów i komunikacją działań instytucji. Organizatorka konferencji „Marketing w kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka” (2016, 2017). Absolwentka psychologii organizacji, zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończyła studia podyplomowe „Content marketing, storytelling i webwriting” w Wyższej Szkole Bankowej. Pracowała jako Junior Account Manager w studiu brandingowym ENGRAM, gdzie pisała też teksty do bloga: brandingowy.pl (2012). O zachowaniach w mediach społecznościowych opowiadała podczas Social Media Show w Gdańsku oraz pisała na łamach „Marketingu w Praktyce”. Miłośniczka gdańskiej literatury, historii i legend. Instruktorka Związku Harcerstwa Polskiego, jest rzecznikiem prasowym Chorągwi Gdańskiej ZHP i kieruje komunikacją Projektu Światowe Jamboree Skautowe 2023.

W dniach 14-15 października 2017 w ramach Akademii Active Citizens odbędą się warsztaty „Promocja i komunikacja organizacji w internecie”. Polecamy udział w obu warsztatach z komunikacji i promocji. Osoby, które zgłoszą się na oba szkolenia, będą mieć pierwszeństwo w rekrutacji.


Dokumenty do pobrania:

AC_wizerunek_formularz zgłoszeniowy

AC_wizerunek_organizacji_informacje promocyjne

Instytut Kultury Miejskiej 2016