Serdecznie zapraszamy osoby działające w pomorskich organizacjach pozarządowych, lokalnych aktywistów, aktywistki na warsztaty w ramach Akademii Active Citizens: Promocja i komunikacja organizacji w internecie.  Zajęcia odbędą się 14-15 października 2017 (sobota-niedziela), godziny 10.00-17.00 (sobota) i 10.00-15.00 (niedziela) w Gdańsku.

Uczestniczki i uczestnicy szkolenia otrzymają praktyczne narzędzia i wiedzę do stworzenia skutecznej komunikacji i promocji swojej organizacji w internecie. Dowiedzą się jak tworzyć strategię komunikacji internetowej organizacji, jak ma wyglądać strona internetowa organizacji, jak promować się w mediach społecznościowych, jak planować działania promocyjne w czasie, jak stworzyć newsletter i listę mailingową.

Podczas dwóch dni otrzymają praktyczna wiedzę i informację zwrotną na temat komunikacji internetowej prowadzonej przez reprezentowaną przez siebie organizację (przekazaną indywidualnie).

Zapisy na warsztaty Promocja i komunikacja organizacji w internecie

Zapisy odbywają się przy pomocy formularz zgłoszeniowego. Formularz należy odesłać do 24.09.2017 r. na adres anna.urbanczyk@ikm.gda.pl  lub w formie papierowej dostarczyć pod adres: Anna Urbańczyk, Instytut Kultury Miejskiej, ul. Długi Targ 39/40, 80-830 Gdańsk. Numer faxu: 58 760 72 15. Liczba miejsc jest ograniczona do 20 osób. Potwierdzenie udziału w warsztatach  osoby zakwalifikowane otrzymają do dnia 26. 09.2017 r. Wstęp wolny.

Program warsztatów Promocja i komunikacja organizacji w internecie

Komunikacja w internecie

Podstawy komunikacji i promocji w internecie. Od czego zacząć?

Strategia komunikacji internetowej. Co musi się w niej znaleźć?

Jak monitorować zachowania odbiorców w internecie?

Po co nam komunikacja wewnętrzna? Narzędzia wspierające komunikację z pracownikami (Slack, Workplace by Facebook, Google+, emplo).

Social media i strona internetowa

Czy musisz mieć stronę www jako mały lub lokalny organizator?

Strona www. Jakie elementy musisz na niej mieć?

Jak stworzyć stronę www na podstawie strony na Facebooku?

Do czego potrzebne są słowa kluczowe? Optymalizacja www pod kątem wyszukiwarki (SEO).

Przegląd mediów społecznościowe. Które dla kogo?

Jakie elementy musi zawierać Twój profil na Facebooku?

Jak sprawić, żeby odbiorcy kontaktowali się z Tobą za pomocą Facebooka?

Zasady komunikacji w social mediach. Co zrobić, żeby odbiorcy zapamiętali Twoją organizację?

Komunikacja i promocja za pomocą newslettera

Po co newsletter, dla kogo się sprawdzi?

Jakie narzędzia do tworzenia newslettera wybrać?

Jak zebrać listę odbiorców?

Przygotowanie wysyłki mailowej, jak stworzyć skuteczną kampanię?

Jak mierzyć skuteczność działań?

Segmentacja użytkowników, co powinniśmy o nich wiedzieć?

Aspekty prawne przy tworzeniu newslettera, o czym warto pamiętać?

Osoba prowadząca:

Monika Serafin – absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego (filologia polska) i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Podyplomowe Studia Menedżerów Kultury). Zajmuje się w Instytucie Kultury Miejskiej komunikacją internetową (kanały społecznościowe, strona www i strony projektów). Współorganizatorka konferencji „Marketing w kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka”, edycje 2016 i 2017.


Dokumenty do pobrania:

Promocja i komunikacja w internecie informacje

AC_promocja komunikacja w internecie_formularz zgłoszeniowy

Powiązane projekty