Szkolenie Fundraising inny niż granty już 1 grudnia w ramach Akademii Active Citizens.
Podczas szkolenia zastanowimy się wspólnie nad tym jak zacząć fundraising pozagrantowy w organizacji i od czego zależy sukces w pozyskiwaniu środków. Zajęcia poprowadzi Andrzej Pietrucha.

1 grudnia 2018 r. (sobota) w godzinach 10.00-18.00 w Gdańsku

Zapisy odbywają się przy pomocy formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.ikm.gda.pl. Formularz należy odesłać do 15.11.2018 r. na adres anna.urbanczyk@ikm.gda.pl lub w formie papierowej dostarczyć pod adres: Anna Urbańczyk, Instytut Kultury Miejskiej, ul. Długi Targ 39/40, 80-830 Gdańsk. Numer faxu: 58 760 72 15.

Liczba miejsc jest ograniczona do 18 osób. Potwierdzenie udziału w warsztatach osoby zakwalifikowane otrzymają do dnia 23.11.2018 r. W czasie warsztatów przewidziane są przerwy kawowe i wegański lunch.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

O szkoleniu

Podczas szkolenia zastanowimy się wspólnie nad tym jak zacząć fundraising pozagrantowy w organizacji i od czego zależy sukces w pozyskiwaniu środków. Przyjrzymy się przykładom dobrych kampanii fundraisingowych, zastanowimy się także nad wyborem technik
fundraisingowych, które warto wdrażać w pierwszej kolejności oraz jak unikać fundraisingowych błędów. Rozprawimy się także z najbardziej powszechnymi mitami na temat pozyskiwania funduszy dla organizacji pozarządowych.

Program zajęć został przygotowany z myślą o osobach pracujących w organizacjach pozarządowych, odpowiedzialnych za pozyskiwanie funduszy i komunikację oraz członków i członkiń zarządów fundacji i stowarzyszeń. Program zajęć dostosowany jest do potrzeb zarówno stabilnych organizacji posiadających biuro i zatrudniony personel, jak i małych, czy lokalnych fundacji i stowarzyszeń opierających się całkowicie na wolontariacie, nie posiadających stabilnego zaplecza.

Cel szkolenia

  • poznanie podstawowych pojęć i narzędzi marketingowych, które pomogą w efektywnym
    komunikowaniu się z partnerami i darczyńcami organizacji,
  • zdobycie wiedzy o specyfice poszczególnych technik fundraisingowych i które warto
    zastosować w organizacji,
  • wstęp do budowania strategii fundraisingowej w organizacji.

Osoba prowadząca

Andrzej Pietrucha – ekspert i stały współpracownik Fundacji Akademia Organizacji Obywatelskich (FAOO) oraz Fundacji im. Stefana Batorego. Trener fundraisingu i marketingu dla NGO, autor kampanii i rozwiązań promujących regularną i świadomą filantropię osób indywidualnych oraz firm. Od szesnastu lat związany z organizacjami pozarządowymi: Fundacja Wspólna Droga, Fundacja ITAKA, Stowarzyszenie BORIS. W latach 2010-2015 prezes korporacyjnej fundacji BOŚ. Absolwent historii na Uniwersytecie Warszawskim, Charity Marketing and Fundraising (MSc) w Cass Business School/City University w Londynie oraz Szkoły Trenerów Organizacji Pozarządowych STOP.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Powiązane projekty