Drodzy uczestnicy i uczestniczki!

Wszyscy obserwujemy rozwój epidemii koronawirusa. Chcemy poinformować, jak wygląda sytuacja w związku z przygotowaniami do Konferencji Marketing w Kulturze 2020 zaplanowanej na 7 i 8 kwietnia 2020 roku w Gdańsku.

Kontynuujemy przygotowania do wydarzenia, m.in. niebawem ruszy nabór do konkursu Kulturalne Case Studies w dwóch kategoriach: kampania z budżetem do 10 000 zł i powyżej 10 000 zł.

Bacznie obserwujemy rozprzestrzeniania się koronawirusa w Polsce i na świecie i wiemy, że ograniczenie dużych zbiorowisk i podróży służy bezpieczeństwu nas wszystkich. W tym trudnym momencie ważna jest odpowiedzialność nas wszystkich za siebie nawzajem. 

Za dwa tygodnie – 24 marca – poinformujemy Was, czy konferencja odbędzie się w planowanym terminie, czy zostanie przesunięta.

Jeśli do 24 marca występować będą kolejne przypadki potwierdzonych zakażeń i wskazania rządu/wojewody/prezydenta Miasta Gdańska dalej będą sugerowały odwoływanie wydarzeń, gdzie zgromadzonych jest wiele osób, konferencja zostanie przełożona i jak najprędzej poinformujemy Was o nowym terminie Konferencji Marketing w Kulturze.

Bilety zachowają wówczas swoją ważność, a osoby, które nie będą mogły lub nie będą chciały wziąć udziału w Konferencji Marketing w Kulturze w zmienionym terminie – otrzymają zwrot środków.

Serdecznie pozdrawiamy znad morza i wierzymy, że już niedługo spotkamy się w Gdańsku!

Instytut Kultury Miejskiej 2019