– Mimo zmiany terminu konferencji Marketing w Kulturze, chcemy spotkać się z uczestnikami i uczestniczkami wydarzenia w „starej” dacie i wzbogacić ich o nowe umiejętności dotyczące promowania swoich działań w social media – mówi Martyna Gutowska z Instytutu Kultury Miejskiej.
7 kwietnia o godz. 10.30 o wykorzystaniu darmowych i niskobudżetowych taktyk do zbudowania zaangażowania i docierania do nowych odbiorców opowie Franciszek Georgiew. We wrześniu wystąpi również na scenie Konferencji Marketing w Kulturze, a już w kwietniu zagości na ekranach komputerów z dużą dawką socialowych trików.
8 kwietnia o godz. 10.30 wirtualną scenę przejmie Justyna Łukasik z Warsztatu PR, która pokaże, jak zaplanować skuteczną reklamę na Facebooku i Instagramie. Na spotkaniu uczestnicy i uczestniczki dowiedzą się m.in.: na co zwrócić uwagę przy doborze grafiki? Jak nie zgubić się w dostępnych celach reklamowych? Ile to kosztuje, czyli jak dobrze zarządzać budżetem reklamowym w social mediach? Uczestnicy i uczestniczki poznają także kilka trików pozwalających na stworzenie skutecznych grup docelowych.
Live z Franciszkiem Georgiew (Social Tigers) i Justyną Łukasik (Warsztat PR) | 7 i 8 kwietnia 2020, godz. 10.30 grupa Marketing w Kulturze na Facebooku (https://www.facebook.com/groups/183173505792203/).
—-
5. edycja Konferencji Marketing w Kulturze, Gdańsk 28-29 września 2020
28 i 29 września w Polskiej Filharmonii Bałtyckiej Gdańsku odbędzie się piąta edycja ogólnopolskiej konferencji Marketing w Kulturze. Organizowane przez Instytut Kultury Miejskiej wydarzenie przeznaczone jest dla osób zajmujących promocją, komunikacją i marketingiem kultury. Do września stałą porcję wiedzy znajdziecie na www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl, a do rozmów, wymiany dobrych praktyk, pomysłów i inspiracji zapraszamy na grupie Marketing w Kulturze