Szanowni Uczestnicy i Uczestniczki!  

Po wielu rozmowach, analizach ryzyka, warunków sanitarno-epidemiologicznych, możliwości organizacyjnych i infrastrukturalnych, wreszcie w obliczu obowiązujących restrykcji zdecydowaliśmy, że najbezpieczniejszą formą konferencji Marketing w Kulturze 2020 w dniach 28 – 29 września jest wersja online. Tym samym wydarzenie będzie dostępne również dla osób, które z powodu pandemii były zmuszone odwołać swój udział.  

W tym roku spotkamy się bezpiecznie online. Wszystkie bilety zakupione na MwK2020 zachowują swoją ważność na wersję MwK2020 – online, którą zrealizujemy 28 i 29 września. 

Pandemia trwa, a liczba zachorowań i ognisk COVID-19 rośnie. Statystyki nowych przypadków dochodzą niekiedy do 550-600 osób dziennie. Jesienią przewidywana jest kolejna duża fala zachorowań. Mimo prób organizacji konferencji na żywo, nie chcemy narażać nikogo z publiczności na niebezpieczeństwo. 

MwK 2020 online. Nowe doświadczenie 

To organizacyjne wyzwanie dla zespołu Instytutu Kultury Miejskiej. Chcemy pokazać, że wydarzenie online może być nastawione na odbiorców, że pytania i dyskusje podczas spotkania online są możliwe.  

Sięgniemy po wszystkie możliwe sposoby oferowane przez współczesne platformy konferencyjne, by spotkanie podczas Marketingu w Kulturze pozostało przeżyciem, momentem ładowania akumulatorów na następny rok pracy w trudnym, pandemicznym czasie. Miejscem, w którym możemy znaleźć odpowiedzi na nurtujące nas zawodowo wątpliwości, a także postawić wiele pytań ważnych dla sektora kultury, w szczególności dla osób zajmujących się promocją, komunikacją i marketingiem kultury. 

Możemy śmiało powiedzieć, że publiczność konferencji Marketing w Kulturze wytworzyła poczucie wspólnoty. Zmotywowani wyższą niż zazwyczaj poprzeczką trudności zadania, ruszamy z całych sił i zasobów z przygotowaniem nowego doświadczenia #MwK2020 – online. 

Dodatkowe korzyści dla uczestników i uczestniczek MwK2020 online 

By wzmocnić poczucie bycia razem, stworzyć międzymiastową, ogólnopolską sieć kulturalnych powiązań oraz wynagrodzić brak spotkania na żywo, wdrażamy następujące działania: 

1.     Każdy z uczestników i uczestniczek wersji online zarejestrowanych w trakcie pierwszego naboru (zakończonego 6 marca 2020), otrzyma pocztą (na adres instytucji lub podany w zgłoszeniu) specjalny pakiet „#MwK2020 – uczestnicz online”. Już na początku marca zamówiliśmy dla Was niespodzianki, nie mogą się zmarnować. 

2.     Każdy z uczestników i uczestniczek otrzyma dodatkowe szkolenie online z Google Ads. 

3.     Każdy z uczestników i uczestniczek wersji online otrzymuje indywidualny login do platformy, na której odbędzie się konferencja. Zapis wystąpień dostępny będzie przez 6 miesięcy, tzn. do 28 lutego 2021 roku. 

4.     Każdy z uczestników i uczestniczek wersji online zapisany na popołudniowe szkolenia otrzyma indywidualny login do osobnego “pokoju” ze szkoleniem. 

5.     Utrzymujemy Konkurs Case Studies. Prezentacje włączone są w program główny konferencji. Jury obradować będzie zdalnie, prezentacje konkursowych kampanii odbędą się online, za pomocą łączenia na platformie konferencyjnej. 

6.     Na platformie online zostaną założone kanały tematyczne i chaty, w których pisemnie i w formie wideo będziemy mogli spotkać się i porozmawiać. Każdy z takich kanałów będzie miał swojego moderatora/moderatorkę. 

Profesjonalna realizacja, studio z prelegentami, streaming na żywo, moderowane chaty, szkolenia online 

Konferencja zrealizowana będzie przy pomocy profesjonalnego zespołu specjalizującego się w wydarzeniach online. Zamienimy jedną ze stoczniowych, postindustrialnych przestrzeni w studio ze sceną, na której zobaczycie prelegentów i prelegentki konferencji Marketing w Kulturze 2020 – online. 

Możliwość rezygnacji do 7 sierpnia 2020  

Jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że część uczestników i uczestniczek woli przyjechać na konferencję do Gdańska na żywo, za rok. Dla tych osób przedłużamy czas zgłaszania rezygnacji do 7 sierpnia 2020. Prosimy o przesyłanie informacji mailowo na mail: marketingwkulturze@ikm.gda.pl. Uwaga: rezygnacja z biletu oznacza również rezygnację z dostępu do wersji MwK2020 online.  

Otwarcie rejestracji dla nowych osób 

Trafiają do nas cały czas pytania o możliwość kupna biletów. Wydarzenie odbędzie się online, więc nowych słuchaczy i słuchaczki zapraszamy do oglądania, przeżywania, komentowania i dyskutowania w trakcie konferencji Marketing w Kulturze 2020 online. Rejestracja dla osób, które wcześniej nie zdążyły się zapisać i chcą wziąć udział w #MwK2020_online, ruszy 10 sierpnia i potrwa do 25 września. 

To będzie zupełnie inne, nowe wydarzenie. To będą dwa dni, które chcemy przeżyć wspólnie z Wami. 

Pozostajemy do Waszej dyspozycji i serdecznie pozdrawiamy z Gdańska, 

Aleksandra Szymańska, Dyrektor Instytutu Kultury Miejskiej 

Marta Bańka, Martyna Gutowska, Monika Serafin-Szymczak, Magdalena Nestorowicz 

Mail kontaktowy: marketingwkulturze@ikm.gda.pl.