Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka to doroczne, ogólnopolskie spotkanie osób zajmujących się promocją, komunikacją i marketingiem w instytucjach kultury, organizacjach pozarządowych czy oddolnych inicjatywach. W 2020 roku z powodu pandemii koronawirusa odbędzie się 28 i 29 września w wersji online. Bilety i program wydarzenia dostępne na stronie: https://marketingwkulturze.ikm.gda.pl/

Konferencja Marketing w Kulturze odbędzie się w 2020 roku online: przenosimy wydarzenie do studia w Luksferze na Stoczni Gdańskiej, prelegenci przyjadą do Gdańska, a uczestnicy będą z nami online. 

W programie prelekcje i rozmowy: o efektywnym wdrażaniu strategii digital w instytucji kultury, jak „sprzedawać” przez social media, case study komunikacji „Najpiękniejszej domówki na świecie”, rozmowa o zwinnym zarządzaniu w kulturze o rozwijaniu produktów cyfrowych w instytucji, przedstawianie kampanii dla kultury z perspektywy agencji, kultura w trakcie „lockdownu” i tuż po nim – analiza wyników ankiet, o wprowadzaniu misji i i wizji do instytucji kultury, real time marketing i prawo w kulturze, projektowanie graficzne dla kultury i wespółpraca z influencerami. 

Marketing w Kulturze to dwa dni spotkań z ekspertami i ekspertkami z Polski i z zagranicy oraz tematyczne warsztaty. To społeczność, która tworzy się wokół wydarzenia już od 4 lat. Grupa na Facebooku prowadzona przez IKM, w której wymieniamy się doświadczeniami na temat promocji działań kulturalnych w miastach i regionach ma już 2350 członków. Zapraszamy do dołączenia: http://bit.ly/Grupa_MarketingwKulturze

Szczegółowy program Konferencji Marketing w Kulturze 2020 | Online:https://marketingwkulturze.ikm.gda.pl/

Rejestracja na wydarzenie: https://marketingwkulturze.ikm.gda.pl/. Koszt uczestnictwa: 200 zł brutto (dwa dni konferencji). 

Organizatorem Konferencji Marketing w Kulturze jest Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku, samorządowa instytucja kultury. 

Kontakt: marketingwkulturze@ikm.gd.pl

Instytut Kultury Miejskiej 2019