Już 28 i 29 września spotkamy się online z uczestnikami i uczestniczkami Konferencji Marketing w Kulturze 2020. Jedno z wystąpień dotyczy badania, jakie zainicjowała Marta Szadowiak, założycielka agencji Projekt PR: porównania działań organizatorów wydarzeń kulturalnych w trakcie ścisłego lockdownu i odnalezienia się w nowej rzeczywistości zaostrzonych warunków sanitarnych. Zachęcamy do podzielenia się swoimi doświadczeniami – analizę i wnioski z tych dwóch ankiet usłyszmy na MwK2020 online!

Czy udało się przenieść działania instytucji/organizacji do rzeczywistości online? Jak wygląda powrót do normalności? Z jakimi wzywaniami zmagają się organizatorzy wydarzeń? Czy zmieniło się podejście organizatorów wydarzeń do formy online? Czy pandemii przyniosła jakieś korzyści? Zachęcamy do wypełnienia krótkiej ankiety: www.bit.ly/badanieKulturaPoCzasachPandemii

Marta Szadowiak z Projektu PR przedstawi rezultaty dwóch ankiet podczas Konferencji Marketing w Kulturze 2020. Program wydarzenia i rejestracja: https://marketingwkulturze.ikm.gda.pl/

Instytut Kultury Miejskiej 2019