Już niedługo spotkamy się (online) na 6. edycji Konferencji Marketing w Kulturze! Nie możemy się doczekać 11 i 12 maja. Ponownie będziemy nadawać z terenów Stoczni Gdańskiej, tym razem ze Budynku Dyrekcji Stoczni Stocznia Cesarska UWAGA! Rejestrację rozpoczniemy niebawem. Osoby, które zgłoszą się do 20 kwietnia (lub pierwszych 400 zapisanych) otrzyma wyjątkowe konferencyjne przesyłki.  

Cena biletów:

  • 200 zł brutto – bilet na dwa dni konferencji (wszystkie prelekcje oraz starter-pack dla uczestnika/ki)
  • 125 zł brutto – bilet na pojedynczy webinar trwający 3 godziny.

Przedstawiamy pierwszych prelegentów i prelegentki. Kolejnych poznacie niebawem. Podczas #MwK2021 spotkamy się m.in.:  

  • Franciszekiem Georgiewem z Tigers, który opowie nam o tym, jak skutecznie przeprowadzić proces rebrandingu,  
  • Natalią Hatalską z infuture.institute, która przedstawi nam wizje kultury w mieście przyszłości (horyzont 50 lat),  
  • Karoliną Kałużyńską PR Manager z Gameset, która opowie o wprowadzaniu i wykorzystywaniu gamingu w kulturze,  
  • Aleksandrą Janus z grupy MUZEA DLA KLIMATU i Centrum Cyfrowe, która poprowadzi panel dyskusyjny “Instytucje kultury dla klimatu. Promocja i produkcja”,  
  • Anną Rudnicką, dyrektorką Świdnicki Ośrodek Kultury, która poprowadzi rozmowę na temat promocji i komunikacji w tzw. w średnich i mniejszych instytucjach kultury.  

Nie zabraknie warsztatów w formie webinarów. W jakich obszarach będziemy poszerzać nasze kompetencje?  

  • Google Ads, TIK TOK, Instagram, zarządzanie zespołem, LinkedIn, budowania publiczności, przygotowania instytucji na daleką przyszłość, przygotowywaniu identyfikacji wizualnej, utrzymywania work-life balance czy prowadzeniu procesów kreatywnych w zespołach.

Serdecznie zapraszamy na konferencję oraz do facebookowej grupy „Marketing w kulturze”, gdzie dyskutujemy o tematach związanych z komunikacją, promocją i marketingiem kultury.