Instytut Kultury Miejskiej – samorządowa instytucja kultury miasta Gdańska poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty/ Specjalistki ds. marketingu i promocji. Szukamy osoby, która interesuje się nowymi trendami w marketingu kultury, sprawnie organizuje własną pracę, twórczo i rzetelnie podchodzi do powierzonych jej zadań.  

Działalność Instytutu Kultury Miejskiej: 

Tworzymy wydarzenia dla i z udziałem mieszkańców, także online. Interesuje nas kultura miejska, działania w przestrzeni publicznej, różne praktyki uczestnictwa i aktywności. Zachęcamy do odkrywania miasta poprzez udział w alternatywnych spacerach i wykładach (Lokalni Przewodnicy i PrzewodniczkiMetropolitankaGdańskie Miniatury), tematyczne cykle wykładów o mieście, architekturze i historii. Aktywizujemy mieszkańców i mieszkanki (Gdańskie Dni SąsiadówAktywna Społeczność, Otwarty IKM, Sieć Kultury). Inspirujemy do poznawania miejskich przestrzeni poprzez działania artystyczne (MiejscaNarracje, Sekrety), prowadzimy badania nad miastem i kulturą (Obserwatorium Kultury). Wydajemy publikacje dotyczące Gdańska, tożsamości miasta oraz miejskich praktyk kulturalnych. Wspieramy kadry kultury, organizując warsztaty, szkolenia i konferencje (Marketing w Kulturze).  

Do zadań Specjalisty/Specjalistki ds. marketingu i promocji będzie należało:  

  • współtworzenie strategii komunikacji Instytutu 
  • promocja projektów i wydarzeń organizowanych przez IKM 
  • nadzór nad produkcją i dystrybucją materiałów promocyjnych IKM (ulotki, foldery, gadżety) 
  • zlecanie działań reklamowych online w mediach społecznościowych (m.in. reklamy na Facebooku i Instagramie, Google Ads) 
  • kontakt z działami reklam w mediach: wyszukiwanie i zlecanie ofert, przygotowywanie tekstów, koordynacja dostarczenia plików do druku 
  • współpraca z działem produkcji przy promocji wydarzeń IKM (także działań online) 
  • analityka (Google Analytics) i obsługa merytoryczna strony internetowej 
  • współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje kreatywne, drukarnie, graficy, itp.) 
  • przygotowywanie raportów, prezentacji, umów. 

Wymagania: 

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, dziennikarstwo, kulturoznawstwo, filologia polska i pokrewne) 
  • min. rok doświadczenia w pracy w dziale marketingu lub agencji reklamowej 
  • praktyczna wiedza w obszarach promocji, planowania mediów i komunikacji, prowadzenia projektów marketingowych oraz/lub kampanii outdoorowych 
  • znajomość narzędzi i aplikacji wspomagających pracę w marketingu. 

Mile widziane:  

  • doświadczenie w obszarze grafiki/fotografii
  • doświadczenie związane z pracą w instytucji publicznej lub organizacji pozarządowej o profilu kulturalno-społeczno-artystycznym 
  • doświadczenie w organizowaniu wydarzeń na żywo i online. 

Oferujemy:  

  • zatrudnienie początkowo na podstawie umowy na zastępstwo do czerwca (z opcją przedłużenia) 
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i udziału w szkoleniach i warsztatach 
  • pracę w kreatywnym, profesjonalnym zespole realizującym największe wydarzenia kulturalne 
  • wynagrodzenie 3800 brutto.

Kandydatów i kandydatki na stanowisko Specjalisty/specjalistki ds. marketingu i promocji prosimy o przesyłanie CV na adres: praca@ikm.gda.pl w terminie do dnia 5 listopada 2021 roku (w temacie wiadomości prosimy wpisać nazwę stanowiska pracy, jakiego dotyczy rekrutacja). Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i kandydatkami. Rekrutacja będzie miała trzy etapy: CV, zadanie rekrutacyjne oraz rozmowa. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. 

W celu wypełnienia wymogów wynikających z przepisów dotyczących ochrony danych osobowych prosimy o załączenie do Pana/Pani aplikacji wypełnionej i podpisanej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodne z przepisami Ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). 

Podanie przez Pana/Panią danych osobowych zawartych w Pana/Pani aplikacji jest dobrowolne, jednak jeżeli nie wyrazi Pan/Pani zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez przekazanie formularza zgód, nie będziemy mogli przeprowadzić rekrutacji z Pana/Pani udziałem.