Instytut Kultury Miejskiej – samorządowa instytucja kultury miasta Gdańska poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty/ Specjalistki ds. marketingu i promocji. Szukamy osoby, która interesuje się nowymi trendami w marketingu kultury, sprawnie organizuje własną pracę, twórczo i rzetelnie podchodzi do powierzonych jej zadań.
Działalność Instytutu Kultury Miejskiej:
Tworzymy wydarzenia dla i z udziałem mieszkańców, także online. Interesuje nas kultura miejska, działania w przestrzeni publicznej, różne praktyki uczestnictwa i aktywności. Zachęcamy do odkrywania miasta poprzez udział w alternatywnych spacerach i wykładach (Lokalni Przewodnicy i Przewodniczki, Metropolitanka, Gdańskie Miniatury), tematyczne cykle wykładów o mieście, architekturze i historii. Aktywizujemy mieszkańców i mieszkanki (Gdańskie Dni Sąsiadów, Aktywna Społeczność, Otwarty IKM, Sieć Kultury). Inspirujemy do poznawania miejskich przestrzeni poprzez działania artystyczne (Miejsca, Narracje, Sekrety), prowadzimy badania nad miastem i kulturą (Obserwatorium Kultury). Wydajemy publikacje dotyczące Gdańska, tożsamości miasta oraz miejskich praktyk kulturalnych. Wspieramy kadry kultury, organizując warsztaty, szkolenia i konferencje (Marketing w Kulturze).
Do zadań Specjalisty/Specjalistki ds. marketingu i promocji będzie należało:
Wymagania:
Mile widziane:
Oferujemy:
Kandydatów i kandydatki na stanowisko Specjalisty/specjalistki ds. marketingu i promocji prosimy o przesyłanie CV na adres: praca@ikm.gda.pl w terminie do dnia 5 listopada 2021 roku (w temacie wiadomości prosimy wpisać nazwę stanowiska pracy, jakiego dotyczy rekrutacja). Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i kandydatkami. Rekrutacja będzie miała trzy etapy: CV, zadanie rekrutacyjne oraz rozmowa. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
W celu wypełnienia wymogów wynikających z przepisów dotyczących ochrony danych osobowych prosimy o załączenie do Pana/Pani aplikacji wypełnionej i podpisanej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodne z przepisami Ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych zawartych w Pana/Pani aplikacji jest dobrowolne, jednak jeżeli nie wyrazi Pan/Pani zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez przekazanie formularza zgód, nie będziemy mogli przeprowadzić rekrutacji z Pana/Pani udziałem.