ul. Długi Targ 39/40
80-830 Gdańsk

Instytut Kultury Miejskiej – samorządowa instytucja kultury miasta Gdańska poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty/ Specjalistki ds. komunikacji – do prowadzenia mediów społecznościowych.  

Działalność Instytutu Kultury Miejskiej: 

Tworzymy wydarzenia dla i z udziałem mieszkańców. Interesują nas kultura miejska, działania w przestrzeni publicznej, różne praktyki uczestnictwa i aktywności. Zachęcamy do odkrywania miasta poprzez alternatywne spacery (Lokalni Przewodnicy i Przewodniczki, Metropolitanka, Gdańskie Miniatury) oraz tematyczne cykle wykładów o mieście, architekturze i historii. Aktywizujemy mieszkańców i mieszkanki, inspirujemy do poznawania miejskich przestrzeni poprzez działania artystyczne (Miejsca, Narracje, Sekrety), wydajemy publikacje, w Obserwatorium Kultury prowadzimy badania nad miastem i kulturą. Organizujemy festiwal literacki Europejski Poeta Wolności oraz Gdańskie Spotkania Literackie Odnalezione w Tłumaczeniu. Wspieramy kadry kultury, organizując warsztaty, szkolenia i konferencje (Marketing w Kulturze).  

Do zadań Specjalisty/ Specjalistki ds. komunikacji będzie należało:  

  • prowadzenie działań w zakresie promocji wydarzeń Instytutu Kultury Miejskiej z wykorzystaniem narzędzi e-marketingu, 
  • prowadzenie profilu IKM na portalach: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Twitter, 
  • tworzenie planów tygodniowych komunikacji według strategii komunikacyjnej Instytutu, 
  • opracowywanie treści postów i materiałów graficznych dotyczących projektów Instytutu Kultury Miejskiej, 
  • opracowywanie razem z pozostałymi pracownikami Działu Komunikacji koncepcji promocji projektów. 

Wymagania: 

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, grafika, dziennikarstwo, kulturoznawstwo), 
  • umiejętność obsługi stron internetowych: dodawanie i edycja tekstów, grafik, video, etc.;  
  • doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych: praktyczna umiejętność redagowania krótkich tekstów, tworzenie harmonogramów publikacji postów, obsługa serwisów Facebook, YouTube, LinkedIn, Twitter, Instagram, Tik Tok; 
  • obsługa programów graficznych umożliwiająca tworzenie prostych grafik. 

Mile widziane:  

  • doświadczenie w obszarze fotografii,  
  • doświadczenie związane z pracą w instytucji kultury lub organizacji pozarządowej o profilu kulturalno-społeczno-artystycznym. 

Oferujemy:  

  • zatrudnienie na umowę o pracę początkowo na okres 3 miesięcy z opcją przedłużenia  
  • podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez udziału w szkoleniach i warsztatach, 
  • pracę w kreatywnym, profesjonalnym zespole, otwartym na pomysły i inspiracje. 

Kandydatów i kandydatki na stanowisko Specjalisty/specjalistki ds. komunikacji prosimy o przesyłanie CV poprzez serwis Pracuj.pl lub na adres: praca@ikm.gda.pl w terminie do dnia 14 marca 2022 roku (w temacie wiadomości prosimy wpisać nazwę stanowiska, którego dotyczy rekrutacja). Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i kandydatkami. Rekrutacja będzie miała trzy etapy: CV, zadanie rekrutacyjne oraz rozmowa. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. 

W celu wypełnienia wymogów wynikających z przepisów dotyczących ochrony danych osobowych prosimy o załączenie do Pana/Pani aplikacji wypełnionej i podpisanej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodne z przepisami Ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). 

Podanie przez Pana/Panią danych osobowych zawartych w Pana/Pani aplikacji jest dobrowolne, jednak jeżeli nie wyrazi Pan/Pani zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez przekazanie formularza zgód, nie będziemy mogli przeprowadzić rekrutacji z Pana/Pani udziałem. 

ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO CELÓW REKRUTACJI do pobrania tutaj.