Wielkimi krokami zbliża się konferencja Marketing w Kulturze. Będzie to już 7. edycja branżowego wydarzenia dla osób zajmujących się marketingiem i komunikacją działań kulturalnych. W roku 2020 i 2021 konferencja odbywała się w formule online. W tym roku z radością wracamy do organizacji Marketingu w Kulturze na żywo! Cieszymy się, że znów zobaczymy się z naszymi uczestnikami i uczestniczkami – widzimy się 12 i 13 kwietnia w Gdańskim Teatrze Szekspirowskim.
W programie wystąpienia m.in. na temat: spójnej komunikacji marki instytucji, profilowaniu treści do różnych grup docelowych, wykorzystaniu NFT w kulturze czy promocji i pozyskiwaniu funduszy zagranicznych. Wśród zaproszonych gości i gościń takie nazwiska jak Piotr Bucki, Agata Patoła, Karolina Kociołek, Joanna frota Kurkowska, Wojciech Sawicki, Zyta Machnicka, Wojtek Kardyś i wielu innych specjalistów oraz specjalistek w dziedzinie promocji, komunikacji, marketingu internetowego i HR. Jak co roku będziemy dyskutować na tematy bliskie instytucjom kultury, wsłuchując się w potrzeby ich pracowników i pracowniczek.
Bilety do kupienia za pośrednictwem: https://evenea.pl/pl/wydarzenie/mwk2022.
Pełny program do pobrania tutaj oraz w rozpisce poniżej:
Konferencja Marketing w Kulturze 2022. Komunikacja-trendy-praktyka, 12-13 kwietnia 2022, Gdański Teatr Szekspirowski
poniedziałek, 11 kwietnia 2022
Całodzienne warsztaty w Gdańskim Teatrze Szekspirowskim i Instytucie Kultury Miejskiej
1. Jak tworzyć ciekawe treści wideo dysponując zerowym budżetem? – Marcin Andrzejewski
2. Warsztat podcastowy – Agnieszka Obszańska
wtorek, 12 kwietnia 2022
8:15 – 9:00 Marketingowa prasówka, trendy i zmiany w promocji z rocketjobs.pl
8:00 – 9:30 Rejestracja uczestników w foyer GTS
9.30 – 9.40 Otwarcie konferencji
9.40 – 10.10 Nie tylko Facebook i Instagram. Showcase kampanii promujących instytucje kulturalne w social mediach – Karolina Kociołek, Socjomania
10.10 – 10.40 – Czy NFT i Metaverse sprawdzą się w kulturze? – Joanna Frota Kurkowska, G2A
10.40 – 11.10 Boomersi, zetki, millenialsi. Jak komunikować nasze działania do różnych grup odbiorców? – Agata Patoła, Feeders, Rafał Krause, VML&YR
11.10 – 11.30 Przerwa kawowa
11.30 – 12.00 Sapiens w Muzeum. Jak myśli i wybiera konsument kultury – Piotr Bucki
12.00 – 13.00 Ile za kulturę? Rozmowa o systemach subskrypcyjnych. Danuta Breguła, Newonce, Sylwia Szczepańska, Audioteka, Mateusz Węgrzyn, Teatr Powszechny; prowadzenie: Agnieszka Obszańska, Radio 357
13.00 – 14.00 Przerwa na lunch
14.00 – 14.30 Spójna marka kulturalna. Jak komunikować w zgodzie z wartościami instytucji – Natalia Drobniak, MacCann
14.30 – 15.00 Employer branding instytucji kultury – Zyta Machnicka
15:00-15:30 Dezinformacja, technologia deep fake, wojna informacyjna – jak weryfikować fake newsy? – Wojtek Kardyś
Program dodatkowy
16:30 Bardzo kulturalny Teatr Szekspirowski – spacer architektoniczny
16:30 Śladami dawnej promocji kultury w Gdańsku – spacer historyczny z Łukaszem Darskim
19:30 Afterparty
środa, 13 kwietnia 2022
8:30 – 9:15 Marketingowa prasówka, trendy i zmiany w promocji z rocketjobs.pl
8.30 – 9.30 Rejestracja uczestników w foyer GTS
9.30 – 10.00 Dostępna instytucja kultury – Wojciech Sawicki, Agata Tomaszewska, life on wheelz
10.00 – 10.30 Opowiadajmy jeszcze lepsze historie. Storytelling w kulturze, Jacek Szlak, Marketing przy kawie
10.30 – 11.00 Na co (jeszcze) mamy czas? Pandemiczne rytmy życia publiczności – perspektywa badań codzienności, Marek Krajewski, UAM
11:00 – 11.30 przerwa kawowa
11:30 – 12:00 Kultura w covidzie: case study hybrydowego festiwalu Unsound – Małgorzata Płysa, Unsound
12.00 – 12.30 Online – siła wyższa. Cyfrowe trendy w kulturze, Zuzanna Ciesielska, Centrum Cyfrowe
12.30 – 13.00 Nie bój się sukcesu. Jak kultura może czerpać z doświadczeń agencyjnych? – Tomasz Gębala, Dziadek do orzechów
13.00 – 14.00 Przerwa na lunch
14:00 – 15.00 Jak skutecznie promować polską twórczość za granicą? Przykłady z branży muzycznej | Tamara Kamińska (Music Export Poland), Beata Wrona (Fabryka Rozgłosu), Agata Grenda (Gdański Teatr Szekspirowski)
15.00 – 15.30 Jak zwiększyć efektywność komunikacji w świecie wielu ekranów – wystąpienie na podstawie raportu „Efektywność komunikacji marek” – Michał Zajdel (Kantar) i Michał Protasiuk (Google)
15.30-15.40 Zakończenie konferencji
16:30 Śladami dawnej promocji kultury w Gdańsku – spacer historyczny z Łukaszem Darskim