ul. Długi Targ 39/40
80-830 Gdańsk

Wielkimi krokami zbliża się konferencja Marketing w Kulturze. Będzie to już 7. edycja branżowego wydarzenia dla osób zajmujących się marketingiem i komunikacją działań kulturalnych. W roku 2020 i 2021 konferencja odbywała się w formule online. W tym roku z radością wracamy do organizacji Marketingu w Kulturze na żywo! Cieszymy się, że znów zobaczymy się z naszymi uczestnikami i uczestniczkami – widzimy się 12 i 13 kwietnia w Gdańskim Teatrze Szekspirowskim.

W programie wystąpienia m.in. na temat: spójnej komunikacji marki instytucji, profilowaniu treści do różnych grup docelowych, wykorzystaniu NFT w kulturze czy promocji i pozyskiwaniu funduszy zagranicznych. Wśród zaproszonych gości i gościń takie nazwiska jak Piotr BuckiAgata PatołaKarolina KociołekJoanna frota KurkowskaWojciech SawickiZyta MachnickaWojtek Kardyś i wielu innych specjalistów oraz specjalistek w dziedzinie promocji, komunikacji, marketingu internetowego i HR. Jak co roku będziemy dyskutować na tematy bliskie instytucjom kultury, wsłuchując się w potrzeby ich pracowników i pracowniczek.

Bilety do kupienia za pośrednictwem: https://evenea.pl/pl/wydarzenie/mwk2022.

Pełny program do pobrania tutaj oraz w rozpisce poniżej:

Konferencja Marketing w Kulturze 2022. Komunikacja-trendy-praktyka, 12-13 kwietnia 2022, Gdański Teatr Szekspirowski

poniedziałek, 11 kwietnia 2022

Całodzienne warsztaty w Gdańskim Teatrze Szekspirowskim i Instytucie Kultury Miejskiej

1. Jak tworzyć ciekawe treści wideo dysponując zerowym budżetem? – Marcin Andrzejewski

2. Warsztat podcastowy – Agnieszka Obszańska 

wtorek, 12 kwietnia 2022

8:15 – 9:00 Marketingowa prasówka, trendy i zmiany w promocji z rocketjobs.pl 

8:00 – 9:30 Rejestracja uczestników w foyer GTS

9.30 – 9.40 Otwarcie konferencji

9.40 – 10.10 Nie tylko Facebook i Instagram. Showcase kampanii promujących instytucje kulturalne w social mediach – Karolina Kociołek, Socjomania 

10.10 – 10.40 – Czy NFT i Metaverse sprawdzą się w kulturze? – Joanna Frota Kurkowska, G2A

10.40 – 11.10 Boomersi, zetki, millenialsi. Jak komunikować nasze działania do różnych grup odbiorców? – Agata Patoła, Feeders, Rafał Krause, VML&YR

11.10 – 11.30 Przerwa kawowa

11.30 – 12.00 Sapiens w Muzeum. Jak myśli i wybiera konsument kultury – Piotr Bucki 

12.00 – 13.00 Ile za kulturę? Rozmowa o systemach subskrypcyjnych. Danuta Breguła, Newonce, Sylwia Szczepańska, Audioteka, Mateusz Węgrzyn, Teatr Powszechny; prowadzenie: Agnieszka Obszańska, Radio 357 

13.00 – 14.00 Przerwa na lunch

14.00 – 14.30 Spójna marka kulturalna. Jak komunikować w zgodzie z wartościami instytucji – Natalia Drobniak, MacCann

14.30 – 15.00 Employer branding instytucji kultury – Zyta Machnicka  

15:00-15:30 Dezinformacja, technologia deep fake, wojna informacyjna – jak weryfikować fake newsy? – Wojtek Kardyś

Program dodatkowy

16:30 Bardzo kulturalny Teatr Szekspirowski – spacer architektoniczny  

16:30 Śladami dawnej promocji kultury w Gdańsku – spacer historyczny z Łukaszem Darskim 

19:30 Afterparty 

środa, 13 kwietnia 2022 

8:30 – 9:15 Marketingowa prasówka, trendy i zmiany w promocji z rocketjobs.pl 

8.30 – 9.30 Rejestracja uczestników w foyer GTS

9.30 – 10.00 Dostępna instytucja kultury – Wojciech Sawicki, Agata Tomaszewska, life on wheelz

10.00 – 10.30 Opowiadajmy jeszcze lepsze historie. Storytelling w kulturze, Jacek Szlak, Marketing przy kawie

10.30 – 11.00 Na co (jeszcze) mamy czas? Pandemiczne rytmy życia publiczności – perspektywa badań codzienności, Marek Krajewski, UAM

11:00 – 11.30 przerwa kawowa

11:30 – 12:00 Kultura w covidzie: case study hybrydowego festiwalu Unsound – Małgorzata Płysa, Unsound

12.00 – 12.30 Online – siła wyższa. Cyfrowe trendy w kulturze, Zuzanna Ciesielska, Centrum Cyfrowe

12.30 – 13.00 Nie bój się sukcesu. Jak kultura może czerpać z doświadczeń agencyjnych? – Tomasz Gębala, Dziadek do orzechów 

13.00 – 14.00 Przerwa na lunch

14:00 – 15.00 Jak skutecznie promować polską twórczość za granicą? Przykłady z branży muzycznej | Tamara Kamińska (Music Export Poland), Beata Wrona (Fabryka Rozgłosu), Agata Grenda (Gdański Teatr Szekspirowski)

15.00 – 15.30 Jak zwiększyć efektywność komunikacji w świecie wielu ekranów – wystąpienie na podstawie raportu „Efektywność komunikacji marek” – Michał Zajdel (Kantar) i Michał Protasiuk (Google)

15.30-15.40 Zakończenie konferencji

16:30 Śladami dawnej promocji kultury w Gdańsku – spacer historyczny z Łukaszem Darskim