7 czerwca rozpoczyna się rejestracja na tegoroczną Konferencję Marketing w Kulturze (25.10.2023) oraz Forum Kultury Cyfrowej (26.10.2023). To dwa „siostrzane” wydarzenia, które odbędą się dzień po dniu – 25 i 26 października. Trzeci dzień – 27 października przeznaczony jest na sesje warsztatowe – 4 godzinne, intensywne spotkania z ekspertkami i ekspertami. Zapisy dostępne przez stronę https://marketingwkulturze.ikm.gda.pl/ do wyczerpania miejsc.
Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku po raz ósmy jest organizatorem Konferencji Marketing w Kulturze, której w 2023 towarzyszy Forum Komunikacji Cyfrowej. Wydarzenia odbędą się 25-27 października 2023 w nowo otwartej siedzibie instytucji przy Targu Rakowym 11 – Kunszcie Wodnym.
CO W PROGRAMIE?
PROGRAM Konferencji Marketing w Kulturze, 25 października 2023
PROGRAM Forum Kultury Cyfrowej, 26 października 2023
27 października proponujemy sześć równoległych sesji warsztatowych:
BILETY:
Udział dwudniowy na MwK i FKC (25-26.10.2023) – 350 zł brutto
Udział jednodniowy na MwK lub FKC (25 lub 26 10.2023) – 250 zł brutto
Udział w warsztatach (27.10.2023) – 300 zł brutto.
Dostęp do streamu online: 150 zł brutto.
Marketing w Kulturze ogólnopolskie wydarzenie dla osób zajmujących się komunikacją, marketingiem i promocją w publicznych instytucjach kultury, sektorze prywatnym związanym z kulturą oraz organizacjach pozarządowych. Organizowana jest od 2016 roku. W latach pandemii (2020 i 2021) odbyły się dwie edycje online, w 2022 roku wróciliśmy do organizowania wytęsknionego wydarzenia na żywo. Co roku prezentujemy najlepsze praktyki, przegląd trendów w komunikacji, dyskutujemy na temat aktualne i ważne w branży marketingu kultury. Marketing w Kulturze to nie tylko konferencja, podczas której osoby uczestniczące zdobywają wiedzę, inspirują się na kolejny rok działania, ale także radosne spotkanie, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji, wymiana doświadczeń.
Forum Kultury Cyfrowej zostało zaplanowane w odpowiedzi na oczekiwania środowiska sektora kultury związane z transformacją cyfrową w instytucjach kultury, która jest nie tylko faktem, ale także w coraz większym stopniu oddziałuje nie tylko na kwestie wizerunku instytucji w Internecie, ale i na praktyki związane z prezentowaniem zbiorów, wystaw i narracji związanych z instytucją, z traktowaniem zbiorów cyfrowych jako pełnowartościowych kolekcji mogących pełnić role osobnych filii muzeów, galerii, bibliotek, z koniecznością posiadania przez kuratorów nowych kompetencji, z nowymi możliwościami dotarcia do odbiorców, a także z wagą cyfrowych kolekcji jako formy zabezpieczania i przechowywania dziedzictwa kultury.