Doroczne, ogólnopolskie spotkanie ekspertów i ekspertek w dziedzinie komunikacji i marketingu kultury – Konferencja Marketing w Kulturze 2024 odbędzie się 26-28 marca w Gdańsku. Instytutu Kultury Miejskiej zaprasza na trzy dni pełne warsztatów, merytorycznych prelekcji, dyskusji i przede wszystkim – spotkania na rozmowach osób z instytucji kultury z całej Polski. W tym roku wydarzenie gości w Europejskim Centrum Solidarności. Trwa rejestracja! Zapraszamy: https://marketingwkulturze.ikm.gda.pl/. Program dostępny na dole strony.

– Układając program Konferencji Marketing w Kulturze z Działem Komunikacji Instytutu Kultury Miejskiej analizujemy aktualne trendy, tematy, które budzą najwięcej dyskusji i jednocześnie są nieodzowne w funkcjonowaniu instytucji kultury. Tym jest na przykład dostępność cyfrowa, która znów pojawi się w programie wydarzenia – mówi Marta Bańka, kierowniczka Działu Komunikacji IKM.  

Konferencja Marketing w Kulturze 2024 – program wydarzenia 

26 marca, godz. 13.00 – 17.00, Europejskie Centrum Solidarności 

Warsztaty. Koszt udziału w warsztacie: 250 zł brutto. Zapisy: https://marketingwkulturze.ikm.gda.pl/. 

  1. Jak pisać treści, które zainteresują media. Prowadzenie: Anna Mizera, KomunikujMY
  2. Dostępność cyfrowa instytucji kultury: social media. Prowadzenie: Monika Dubiel
  3. AI w tworzeniu contentu dla instytucji kultury. Narzędzia i ich wykorzystywanie. Prowadzenie: Jacek Nowak
  4. Zawód kierownik. Zawód Kierowniczka. Przewodzenie zespołami w kulturze. Prowadzenie: Joanna Grandzicka, TEAL Action Learning Global
  5. Jak stworzyć Newsletter, który ludzie czytają i klikają? 

Prowadzący i opisy pojawią się w połowie lutego.  

27-28 marca, godz. 9.30 – 16.30, Europejskie Centrum Solidarności 

Konferencja Marketing w Kulturze. Koszt udziału: 400 zł brutto. Zapisy: https://marketingwkulturze.ikm.gda.pl/. 

Tematy, które poruszymy to m.in.: uwalnianie swojej twórczości w budowaniu wizerunku instytucji kultury, projektowanie oferty instytucji kultury w miastach przyszłości, moderacja i zarządzanie kryzysami w social mediach, komunikacja z grupami Z i Alpha, dostępność cyfrowa, budowanie zaangażowanej grupy odbiorców, prawne aspekty korzystania z AI, przegląd świetnych a niskobudżetowych kampanii, wykorzystywanie analityki w tworzeniu treści, LinkedIn w komunikowaniu działań kulturalnych, strategia marketingowa – biznes vs. kultura, czego mogą się od siebie nauczyć?    

Wieczorem 27 marca w siedzibie Instytutu Kultury Miejskiej przy Targu Rakowym 11 odbędzie się wieczór integracyjny z występem impro na temat pracy w kulturze i marketingu. W programie głównie dużo rozmów i śmiechu.  

Dołącz do grupy Marketing w Kulturze: https://www.facebook.com/groups/183173505792203.  

Pytania? marketingwkulturze@ikm.gda.pl.  

Sposób zakupu biletów: po wybraniu swoich biletów należy się zarejestrować (założyć konto), podać dane instytucji, wystawiane są faktury pro-forma z 14 dniowym terminem płatności. W sprawie pytań dot. procesu zakupu biletów odpowiedzi udziela Punkt Informacji Kulturalnej, tel: 664 976 052.  

PROGRAM KONFERENCJI MARKETING W KULTURZE 2024

Gdańsk, Europejskie Centrum Solidarności, ul. Plac Solidarności 1

27 marca 2024 

godz. 8.30 – 9.30 Rejestracja  

godz. 9.30 – 10.30 Temat i osoba prowadząca wkrótce!

godz. 10.30 Mały budżet – świetna kampania. Przegląd case studies. Anna Ratajczak Piotrowska, Beeffective  

godz. 11.00 – 11.30 Przerwa kawowa 

godz. 11.30 Odkryj i uwolnij potencjał Instytucji, zbuduj na nim unikalny wizerunek, który przyciąga zaangażowaną społeczność, Sylwia Bodnar

godz. 12.00 Social media bez cringe’u. Jak trafić do grupy Z i Alpha? Maciej Wróblewski, Wes and Unicorns 

Godz. 12.30 Wielki nieobecny – o braku marketingu w marketingu kultury. Moderacja: Aleksandra Tatarczuk, Cliptize. Goście: Fabian Lis (Ancymony), Martyna Łokuciejewska 

 Godz. 13.30 – 14.30 Przerwa lunchowa 

Godz. 14.30 Jak wykorzystywać analitykę do tworzenia treści? Krzysztof Marzec (Deva Group)

Godz. 15.00 LinkedIn. Jak komunikować działań kultury w świecie sukcesów? Adrian Gamoń 

Godz. 15.30 Temat i osoba prowadząca wkrótce!

28 marca 2024  

godz. 9.00 Rejestracja  

godz. 9.30 Temat i osoba prowadząca wkrótce!

godz. 10.00 Sztuka współczesna. Jak zbudować zaangażowaną grupę odbiorców? Maja Michalak, Sztuka poza ramami 

godz. 10.30 Sztuka gaszenia pożarów, czyli o kryzysach w social mediach, Agnieszka Gutowska, Personal PR 

godz. 11.00 – 11.30 Przerwa kawowa 

godz. 11.30 Dostępność bez „picu”. Na co naprawdę zwrócić uwagę w dostępności cyfrowej? Piotr Źrołka(Kinaole)

Godz. 12.15 Temat i osoba prowadząca wkrótce!

Godz. 13.15 – 14.15 Przerwa lunchowa 

14.15. AI. Legal czy nielegal? Paula Skrzypacka, Creativa Legal 

14.45 Newslettery. Jak je pisać by zainteresować odbiorców?  

15.15 Temat i osoba prowadząca wkrótce!