Już po raz dziesiąty eksperci i ekspertki z całej Polski spotkają się w Gdańsku, by wymieniać się wiedzą i doświadczeniem w obszarze marketingu i komunikacji w sektorze kultury. Konferencja Marketing w Kulturze to trzy intensywne dni wypełnione merytorycznymi prelekcjami, inspirującymi panelami dyskusyjnymi oraz praktycznymi warsztatami.  

fot. Bogna Kociumbas-Kos

Marketing w Kulturze 2025 odbędzie się 11-13 marca w Gdańsku. W tym roku wydarzenie gości w Gdańskim Teatrze Szekspirowskim.  

Rejestracja na wydarzenie ruszy w środę, 5 lutego o godz. 10.00 na stronie marketingwkulturze.ikm.gda.pl 

W tym roku wypuszczone zostaną dwie pule biletów: early birds i regular.  

I pula: 450,00 zł brutto 
II pula: 550 zł brutto 


Bilet na jeden warsztat: 250 zł brutto (zwolnienie z VAT dla osób z publicznych instytucji kultury dostępne podczas procesu rejestracji. 
Warsztaty odbywają się równolegle. 

W tym roku nie będą wystawiane faktury proforma. 

Konferencja „Marketing w Kulturze” jest jednym z najważniejszych wydarzeń dla pracowników sektora kulturalnego. Program zawierał szeroki zakres tematyczny, które pozwoliły na rozwój umiejętności w zakresie marketingu, komunikacji, zarządzania oraz wykorzystania nowoczesnych narzędzi w kulturze. Łącznie, wydarzenia zgromadziły 118 uczestników na warsztatach oraz 513 osób podczas konferencji (379 stacjonarnie oraz 134 online). 

Uczestnicy mieli możliwość poszerzenia swojej wiedzy o najnowsze trendy i narzędzia wykorzystywane w promocji kultury. Zainteresowanie wydarzeniami potwierdza rosnącą potrzebę profesjonalnego podejścia do marketingu w kulturze, co zapowiada dalszy rozwój cyklu w nadchodzących latach. 

fot. Bogna Kociumbas-Kos