Szkolenie odbędzie się na platformie Clickmeeting.

16 czerwca 2020, 10:00 - 16 czerwca 2020, 14:00

Webinar „Projektowanie pod kątem klienta”

Nie ma lepszego źródła inspiracji niż nasi obecni i potencjalni klienci. Projektowanie skoncentrowane na człowieku (human centred design) zastosowanie może znaleźć zarówno przy projektowaniu usług, produktów (np. gadżetów, materiałów informacyjnych), sposobu komunikacji. Poznanie odbiorców: ich problemów, motywacji, zachowań, pozwala zaproponować rozwiązania, które nie tylko odpowiedzą na ich potrzeby, lecz będą także źródłem angażujących i zapamiętywalnych doświadczeń. W trakcie warsztatów uczestnicy poznają przebieg i fundamenty procesu projektowego stawiającego w centrum potrzeby człowieka. Będą mieli okazje poznać sposoby jak potrzeby odbiorców poznawać, narzędzia ułatwiające systematyzowanie wiedzy o nich, jak również odkryć jak przekładać informacje o odbiorach na rozwiązania. Bezpłatne szkolenie online odbędzie się 16 czerwca w godz. 10:00-14:00, poprowadzi je Agnieszka Mróz.

Na warsztaty obowiązują zapisy:

https://instytutkulturymiejskiej.clickmeeting.pl/projektowanie-pod-katem-klienta/register

Regulamin naboru dostępny w formularzu zapisów!

Program:

10:00 – 11:00 wprowadzenie do projektowania w duchu human centred design (stawiającym w centrum człowieka)
11:00 – 11:40 poznawanie potrzeb odbiorców – praca warsztatowa
11:40 – 11:50 przerwa
11:50 – 12:50 systematyzowanie wiedzy o odbiorcach (wykorzystanie takich narzędzi jak: persona projektowa, mapa empatii, jobs to be done) – praca warsztatowa
12:50-13:50 przekuwanie wiedzy o odbiorcach na rozwiązania – praca warsztatowa
13:50 – 14:00 podsumowanie spotkania

Prowadząca:

Agnieszka Mróz – projektantka usług, badaczka, moderatorka procesów design thinking. W swojej pracy szuka rozwiązań, które pozwalają równocześnie osiągnąć cele organizacji i odpowiedzieć na realne potrzeby użytkowników. Z wykorzystaniem podejścia service design/design thinking w ciągu ostatnich 2 lat projektowała rozwiązania dla korporacji, MŚP, instytucji publicznych, jak również organizacji pozarządowych. Posiada bogate doświadczenie w projektowaniu usług publicznych i wspieraniu innowacji społecznych. W oparciu o metodykę service design realizowała projekty m.in. dla Narodowego Centrum Kultury, Narodowego Archiwum Cyfrowego, Laboratorium Innowacji Społecznych, Polskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości, Miasta Leszno, Miasta Konin, Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Gdańskiej Fundacji Przedsiębiorczości, Tatrzańskiego Parku Narodowego. W ciągu ostatnich 2 lat przeprowadziła ok 1800 godzin warsztatów. Była prelegentką na wielu konferencjach m.in. Element Talks, Experience Camp, World Usability Day, Europejskie Forum Gospodarcze, Polishopa Design Thinking Conference. Prowadzi zajęcia dla studentów studiów podyplomowych SWPS na kierunkach Projektowanie Usług oraz Zarządzanie Innowacją (Design Management). Autorka fiszek poświęconych metodyce design thinking: Jak tworzyć produkty i usług? Zrozumieć Design Thinking.