Organizatorów i organizatorki projektów wyłonionych w programie Otwarty IKM zapraszamy na warsztaty wprowadzające dotyczące promocji działań kulturalnych.

Celem jest zdobycie wiedzy jak skutecznie promować swoje wydarzenia, gromadzić na nich publiczność i podtrzymywać zainteresowanie.

W programie warsztatów:

– określenie grupy odbiorców (dla kogo jest moje wydarzenie?)
– tworzenie komunikatów prasowych i tekstów do internetu (jak pisać, żeby moje zaproszenie było czytelne?)
– poszukiwanie alternatywnych form promocji (gdzie moi odbiorcy szukają informacji?)

 

Karolina Zabrocka – specjalistka ds. komunikacji w zespole promocji Instytutu Kultury Miejskiej w Gdańsku. Odpowiada m.in. za strategie komunikacyjne projektów IKM, współpracę z mediami, organizację wydarzeń. Była współorganizatorką konferencji „Marketing w Kulturze 2024” i jest koordynatorką kolejnej edycji. Na co dzień współpracuje z organizatorami wydarzeń i działami merytorycznymi w celu znalezienia najlepszego sposobu promocji ich projektów. Podczas warsztatów podzieli się swoim doświadczeniem z uczestnikami: określeniem grupy odbiorców, doborem odpowiednich kanałów komunikacji, tworzeniem treści tekstowych.