ul. Długi Targ 39/40, Instytut Kultury Miesjkiej

23 stycznia 2017 | 18.00 | Wstep wolny

Spotkanie warsztatowe z formą psychoedukacyjną ma na celu przybliżenie tematu funkcjonowania schematów i stereotypów w kontekście reklamy. Skierowane jest do osób, które zauważają problem w postrzeganiu cielesności kreowanej przez reklamę i chcą się zastanawiać jaka jest w tym ich rola. -Brak prawidłowej oceny siebie i stereotypów jest momentem pojawienia się niepotrzebnego cierpienia psychicznego oraz otwiera drzwi innym trudnością np. w relacji z drugim człowiekiem – mówi Dorota Pytel.

Dorota Pytel – pedagog resocjalizacji, socjoterapeuta, psychotraumatolog. Ukończyła podyplomowe studia socjoterapii, podyplomowe studia psychologii klinicznej oraz liczne szkolenia z pomocy psychologicznej i psychoterapeutycznej. Posiada kilkuletnie doświadczenia w pracy terapeutycznej, psychoedukacyjnej i warsztatowej z grupami. Ma doświadczenie w pracy indywidualnej. Pracuje również z rodzicami doświadczającymi trudności wychowawczych. Prowadzi warsztaty psychoedukacyjne.


23 stycznia, godz. 18.30 – 21.00. Warsztat: Stereotypy. Kobiece – ciało w reklamie XXI w. Organizator: Karolina Wróblewska, prowadzenie: Dorota Pytel.