Bilety – [kliknij tutaj]

10 PLN

 

Natalia Gorzelańczyk: “DanceThinking, czyli projektowe myślenie o tańcu w kontekście marketingu” 

Warsztaty składać się będą z dwóch części. Pierwsza, bardziej teoretyczna, poświęcona będzie wprowadzeniu – a może przypomnieniu? – czym i po co jest marketing, na czym on polega, jak przeplata się z naszym życiem, kulturą i jak na nas wpływa. Podczas tej części wspólnie przejdziemy przez podstawowe definicje, omówimy zagadnienie segmentacji rynku, tworzenia person, a także przyjrzymy się, dlaczego „dance marketing” może być ciekawym narzędziem promocji marki oraz jak może wpłynąć na postrzeganie tańca. W drugiej części warsztatów pochylimy się nad zagadnieniami praktycznymi: uruchomimy procesy kreatywne, będziemy omawiać, dyskutować i poszukiwać rozwiązań dla konkretnego tematu.

Dla kogo? Zapraszamy osoby zajmujące się produkcją, koordynacją i organizacją, zainteresowane tematem.

Natalia Gorzelańczyk – producentka kreatywna, koordynatorka, menadżerka, marketingowczyni, specjalistka ds. komunikacji i relacji. Popularyzatorka DANCE MARKETINGU. Pomysłodawczyni i producentka projektu #NIETAŃCZJAKCIZAGRAJĄ (w ramach programu Fundacji Santander: Haki na Cyberataki, realizowany przez Poznański Park Naukowo-Technologiczny). Od 2022 roku gościnnie prowadzi zajęcia z marketingu na UAM w Poznaniu. W latach 2019-2021 roku zajmowała się produkcją i promocją Art Stations Foundation Grażyny Kulczyk. Absolwentka teatrologii na UAM oraz zarządzania (specjalizacja: marketing) na WSB w Poznaniu. Współinicjatorka oddolnej grupy Producentek Performatywnych.

nietanczjakcizagraja.pl