Drodzy uczestnicy i uczestniczki!

Konferencja Marketing w Kulturze 2020 nie odbędzie się w planowanym terminie, tj. 7 i 8 kwietnia. Rozwój pandemii COVID-19 trwa i w Polsce przybywa zachorowań. Jednym ze sposobów by zahamować rozprzestrzenianie się wirusa jest ograniczenie podróży i unikanie wydarzeń z liczną publiką.

Takim właśnie, dużym (zaplanowanym na 750 osób!) wydarzeniem jest Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja – Trendy – Praktyka w Gdańsku. Chcemy zapewnić Wam wszystkim wartościowe merytorycznie i jednocześnie bezpieczne wydarzenie. W związku z tym zmieniamy termin konferencji.

Nowa data Konferencji Marketing w Kulturze to 28 i 29 września 2020.

Odbędzie się, jak planowaliśmy, w Polskiej Filharmonii Bałtyckiej na Ołowiance. Część warsztatowa dodatkowo w pobliskim Narodowym Muzeum Morskim w Gdańsku.

Bilety na wydarzenie utrzymują swoją ważność. Program pozostaje bez większych zmian.

Do osób, które wykupiły bilety na warsztaty zostaną wysłane dodatkowe informacje. Na ten moment nie będzie jednak większych zmian także w programie szkoleń i zapisy na szkolenia pozostają w mocy. 

Osoby, którym nie odpowiada nowy termin otrzymają zwrot środków. 

Zwrot biletów

Osoby, które z jakichkolwiek względów nie mogą wziąć udziału w Konferencji Marketing w Kulturze w dniach 28-29 września, prosimy o wysłanie maila z prośbą o zwrot środków na mail: marketingwkulturze@ikm.gda.pl. Prosimy by mail zawierał następujące informacje: imię i nazwisko osoby/osób, które chcą otrzymać zwrot oraz nr konta bankowego, na który ma być on wykonany.

Procedura zwrotów jest dość długa. Z góry serdecznie prosimy o cierpliwość i jednocześnie zobowiązujemy się do ich realizacji w ciągu 21 dni od zgłoszenia.

Jak wygląda procedura zwrotów?

Do każdego opłaconego biletu została wystawiona faktura VAT. By zrobić zwrot wpłaconych pieniędzy księgowość IKM musi wystawić do każdej faktury VAT fakturę korektę.

1. Fakturę korektę prześlemy do osoby ubiegającej się o zwrot mailem.

2. Następnie prosimy o wydrukowanie dwóch kopii dokumentu i podpisanie go przez księgowość Państwa instytucji/firmy/organizacji.

3. Prosimy o wysłanie dwóch egzemplarzy z podpisami pocztą do Instytutu Kultury Miejskiej na adres: ul. Długi Targ 39/40, 80-830 Gdańsk z dopiskiem #MwK2020.

4. Po otrzymaniu dwóch podpisanych faktury korekt księgowość IKM podpisuje te egzemplarze.

5. Jeden egzemplarz zostaje wysłany z powrotem do osoby ubiegającej się o zwrot pieniędzy, drugi jest podstawą do dokonania zwroty środków z konta IKM.

6. Pieniądze zostają przelane na konto bankowe, podpisana przez księgowość IKM faktura korekta trafia pocztą do osoby ubiegającej się o zwrot poniesionych kosztów.

Serdecznie pozdrawiamy i życzymy zdrowia!

Marta Bańka, Martyna Gutowska, Magdalena Nestorowicz, Monika Serafin-Szymczak