ul. Długi Targ 39/40
80-830 Gdańsk

11 i 12 maja w Gdańsku, w formule online, odbędzie się szósta edycja ogólnopolskiej konferencji Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka organizowanej przez Instytut Kultury Miejskiej. Głównemu wydarzeniu towarzyszyć będą popołudniowe warsztaty w formie webinarów. Program konferencji zostanie ogłoszony do końca lutego, a rejestracja ruszy w marcu. 

Konferencja Marketing w Kulturze odbędzie się po raz drugi online. Pomimo takiej formuły, ubiegłoroczna edycja pokazała, że doświadczenia uczestników i uczestniczek były jak najbliższe wspólnemu przeżywaniu. Dzięki możliwości komentowania wydarzeń na bieżąco oraz wielu interakcjom z prelegentami i innymi uczestnikami, udało się zachować atmosferę budowaną podczas czterech poprzednich edycji na żywo. W tym roku ponownie przygotowujemy startowe paczki dla wszystkich uczestników, a zapisy na konferencję ruszą w marcu. Ceny biletów pozostają bez zmian:

200 zł brutto – bilet na dwa dni konferencji (wszystkie prelekcje oraz starter-pack dla uczestnika/ki)
125 zł brutto – bilet na pojedynczy webinar trwający 3 godziny.

Serdecznie zapraszamy na konferencję oraz do facebookowej grupy „Marketing w kulturze”, gdzie dyskutujemy o tematach związanych z komunikacją, promocją i marketingiem kultury.

Poprzednia edycja odbyła się w wersji online 28 i 29 września w Luks Sferze.

 

Podczas trzech edycji konferencji (2016 – 2018), gośćmi wydarzenia byli, m.in.: 

Natalia Hatalska (hatalska infuture institute), Barbara Stawarz-Garcia (Happy content), Artur Jabłoński (jablonski.com), Marcin Poprawski (UAM), Jagoda Prętnicka-Markiewicz (SentiOne), Dominik Pokornowski i Katarzyna Toczko (haipaa.com), Łukasz Maźnica (ekultura.org), Katarzyna Grabowska (Business and Culture), Mirosław Filiciak (SWPS), Aleksandra Czapla-Oslislo (Teatr Śląski), Małgorzata Zając (Muzeum POLIN), Cezary Chwicewski (Up To Date Festival), Wśród prelegentów i prelegentek oraz prowadzących warsztaty w ubiegłym roku znaleźli się: Paweł Tkaczyk (MIDEA), Anna Miotk (PBI), Agata Grenda (Grenda. Produkcja kultury), Michał Bajorek (@24hoursuccess), Katarzyna Szustow (Szustow. Kultura i Komunikacja), Bartłomiej Brach (PTBRiO), Anna Rzeźnik (PTBRiO), Agata Romaniuk (Blink spark a change), Bartłomiej Raducha (WebWave CMS), Sylwia Chwalana (Lekko o copywritingu), czy Przemysław Witka (Agile Brains) i wielu innych ekspertów, badaczy i praktyków promocji i komunikacji kultury w Polsce.  

Gośćmi zagranicznymi, którzy dzielili się wiedzą ze swoich krajów i instytucji, byli:

Jessie Hunt (Victoria and Albert Museum), Estella Burga i Thomas Wood Näslund (Lava Bibliotek & Verkstad), Mar Dixon (organizatorka akcji #AskTheCurator) oraz Jonathan Goodacre (The Audience Agency). 

Wystąpienia z poprzednich edycji dostępne są na kanale YouTube IKM:  

Edycja 2019: http://bit.ly/2sbGust
Edycja 2018: https://bit.ly/2D3tuYF
Edycja 2017: https://bit.ly/2HjQNSj 
Edycja 2016: https://bit.ly/2SN2oKD  

Kontakt

Marta Bańka

Marta Bańka

W Instytucie Kultury Miejskiej zajmuje się kontaktami z przedstawicielami mediów i komunikacją działań instytucji. Koordynatorka Konferencji Marketing w kulturze.

e-mail: marta.banka[at]ikm.gda.pl

tel. 784 594 003

Martyna Gutowska

Martyna Gutowska

W Instytucie Kultury Miejskiej zajmuje się zadaniami związanymi z marketingiem i promocją.

Współorganizuje Konferencję Marketing w Kulturze.

e-mail: martyna.gutowska@ikm.gda.pl

tel. 664 972 955