ul. Długi Targ 39/40
80-830 Gdańsk

11 i 12 maja w Gdańsku, w formule online, odbędzie się szósta edycja ogólnopolskiej konferencji Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka organizowanej przez Instytut Kultury Miejskiej. Głównemu wydarzeniu towarzyszyć będą popołudniowe warsztaty w formie webinarów. 

Konferencja Marketing w Kulturze odbędzie się po raz drugi online. Pomimo takiej formuły, ubiegłoroczna edycja pokazała, że doświadczenia uczestników i uczestniczek były jak najbliższe wspólnemu przeżywaniu. Dzięki możliwości komentowania wydarzeń na bieżąco oraz wielu interakcjom z prelegentami i innymi uczestnikami, udało się zachować atmosferę budowaną podczas czterech poprzednich edycji na żywo. Zapisy na konferencję odbywają są TUTAJ . Ceny biletów pozostają bez zmian:

200 zł brutto – bilet na dwa dni konferencji (wszystkie prelekcje oraz starter-pack dla uczestnika/ki)
123 zł brutto – bilet na pojedynczy webinar trwający 3 godziny.


Program:

11 MAJA 2021, WTOREK 

9.30 – 9.45 – Otwarcie konferencji

9.45 – 10.30 – Przegląd kulturalnych case studies w social mediach | Wojtek Kardyś, Netomania

10.30 – 11.00 – Gra wideo jako nośnik kultury | Karolina Kałużynska, Gameset

11.00 – 11.15 – przerwa

11.15 – 12.15 – Dyskusja na temat wyzwań w średnich i mniejszych instytucjach kultury. Moderuje: Anna Rudnicka (Świdnicki Ośrodek Kultury, kulturanaczasie.pl). Goście: Lidia Miłosz (Iławskie Centrum Kultury), Rafał Płotka (Gminny Ośrodek Kultury w Luzinie), Monika Jastrzębska-Opitz (Żuławski Ośrodek Kultury).

12.15 – 13.00 – Jak zaprojektować wartościową komunikację online? | Wouter van der Horst, We share culture

13.00 – 13.30 – Audience Experience. Wszystko jest interfejsem | Kordian Klecha, Intui

13.30 – 14.00 – przerwa

14.00 – 14.30 – CSR dla kultury | Mirella Panek-Owsiańska, mirellapanekowsianska.pl

14.30 – 15.00 – Niespodzianka – więcej informacji wkrótce 😉

16.00 – 19.00 – webinary onlineTematy do wyboru:

  • Audience development w internecie. Lekcja z pandemii – Piotr Firych, UAM w Poznaniu – 25 os. x 2 dni
  • Odkryj Google Ads – Maciej Wiśniewski, Premium Ads (11 i 12 maja – jedna, ta sama grupa!) – limit 30 os.
  • Zarządzanie zespołami. Wyzwania lidera – Marek Krawczyk, ZeroBullshit – 25 os. x 2 dni
  • Projektowanie badań w instytucji kultury. Narzędzia i wskazówki – Natalia Brylowska, Instytut Kultury Miejskiej – 25 os. x 2 dni
  • Moderacja procesów kreowania pomysłów w zespole. Jak być ciągle twórczym w kulturze? – Łukasz Maźnica, hearts & heads – 25 os. x 2 dni
  • Jak zadbać o siebie w pracy? Narzędzia i procesy budowania dobrostanu pracowników kultury. Warsztat Pracowni Artist in Bloom (tylko 11 maja) – grupa 50 os. 
  • Zarządzanie contentem w social mediach – Daniel Kotliński, Tigers (tylko 12 maja) – grupa 50 os.
  • Jak zacząć przygodę na TikToku? – Jakub Biel, jakubbiel.pl – 25 os. x 2 dni
  • Instagram – nowinki, trendy, narzędzia – Justyna Mudło, MaxROY.agency – 25 os. x 2 dni
  • LinkedIn – jak dobrze prowadzić profil instytucji – Dagmara Pakulska, dagmarapakulska.pl – 25 os. x 2 dni

 Pamiętaj, warsztaty odbywają się równolegle.  Sprzedaż biletów trwa do 4 maja.

12 MAJA 2021, ŚRODA 

9.30 – 10.15 – Kultura w Mieście Przyszłości. Foresight na działania instytucji kultury. | Natalia Hatalska, infuture.institute

10.15 – 10.45 – Jak skutecznie przeprowadzić proces rebrandingu i w jakich sytuacjach jest konieczny? | Franciszek Georgiew, Tigers

10.45 – 11.30 – Podcasty. Produkcja i promocja | Ewa Salamon (Pismo. Magazyn opinii), Bartek Czarkowski (Newonce), moderacja: Maciej Bąk (Radio Zet, podcast “Stacja Emigracja”)

11.30 – 11.45 – przerwa

11.45 – 12.45 – Dyskusja Ekologiczna instytucja kultury. Promocja i Produkcja. Moderuje: Aleksandra Janus (Centrum Cyfrowe, Muzea dla klimatu). Rozmawiają: Magdalena Komornicka (Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki, Kultura dla klimatu), Joanna Tabaka (Widok na Widownię, Zielona Instytucja Kultury), Iwona Woźniak (Teatr Zagłębia)

12.45 – 13.15 – Praca zdalna a wypalenie zawodowe | Elżbieta Lisowska, Uniwersytet SWPS

13.15 – 13.45 – Małe może więcej. YouTube dla małych i średnich ośrodków kultury | Marcin Andrzejewski, Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu

13.45 – 14.00 – przerwa

14.00 – 14.30 – Zarządzanie projektami online w instytucji | Paulina Skipirzepa-Kamińska i Krzysztof Magierski, Warsztaty Kultury

14.30 – 15.00 – Czy i jak pracować z influencerami? | Patrycja Sawicka-Sikora, Agencja Primoloko

16.00 – 19.00 – webinary online

Serdecznie zapraszamy na konferencję oraz do facebookowej grupy „Marketing w kulturze”, gdzie dyskutujemy o tematach związanych z komunikacją, promocją i marketingiem kultury.

Poprzednia edycja odbyła się w wersji online 28 i 29 września w Luks Sferze.

 

Podczas trzech edycji konferencji (2016 – 2018), gośćmi wydarzenia byli, m.in.: 

Natalia Hatalska (hatalska infuture institute), Barbara Stawarz-Garcia (Happy content), Artur Jabłoński (jablonski.com), Marcin Poprawski (UAM), Jagoda Prętnicka-Markiewicz (SentiOne), Dominik Pokornowski i Katarzyna Toczko (haipaa.com), Łukasz Maźnica (ekultura.org), Katarzyna Grabowska (Business and Culture), Mirosław Filiciak (SWPS), Aleksandra Czapla-Oslislo (Teatr Śląski), Małgorzata Zając (Muzeum POLIN), Cezary Chwicewski (Up To Date Festival), Wśród prelegentów i prelegentek oraz prowadzących warsztaty w ubiegłym roku znaleźli się: Paweł Tkaczyk (MIDEA), Anna Miotk (PBI), Agata Grenda (Grenda. Produkcja kultury), Michał Bajorek (@24hoursuccess), Katarzyna Szustow (Szustow. Kultura i Komunikacja), Bartłomiej Brach (PTBRiO), Anna Rzeźnik (PTBRiO), Agata Romaniuk (Blink spark a change), Bartłomiej Raducha (WebWave CMS), Sylwia Chwalana (Lekko o copywritingu), czy Przemysław Witka (Agile Brains) i wielu innych ekspertów, badaczy i praktyków promocji i komunikacji kultury w Polsce.  

Gośćmi zagranicznymi, którzy dzielili się wiedzą ze swoich krajów i instytucji, byli:

Jessie Hunt (Victoria and Albert Museum), Estella Burga i Thomas Wood Näslund (Lava Bibliotek & Verkstad), Mar Dixon (organizatorka akcji #AskTheCurator) oraz Jonathan Goodacre (The Audience Agency). 

Wystąpienia z poprzednich edycji dostępne są na kanale YouTube IKM:  

Edycja 2019: http://bit.ly/2sbGust
Edycja 2018: https://bit.ly/2D3tuYF
Edycja 2017: https://bit.ly/2HjQNSj 
Edycja 2016: https://bit.ly/2SN2oKD  

Kontakt

Marta Bańka

Marta Bańka

W Instytucie Kultury Miejskiej zajmuje się kontaktami z przedstawicielami mediów i komunikacją działań instytucji. Koordynatorka Konferencji Marketing w kulturze.

e-mail: marta.banka[at]ikm.gda.pl

tel. 784 594 003

Martyna Gutowska

Martyna Gutowska

W Instytucie Kultury Miejskiej zajmuje się zadaniami związanymi z marketingiem i promocją.

Współorganizuje Konferencję Marketing w Kulturze.

e-mail: martyna.gutowska@ikm.gda.pl

tel. 664 972 955