7 i 8 kwietnia w Gdańsku odbędzie się piąta edycja ogólnopolskiej konferencji Marketing w Kulturze. Organizowane przez Instytut Kultury Miejskiej wydarzenie przeznaczone jest dla osób zajmujących promocją, komunikacją i marketingiem kultury. Prelegentami konferencji będą m.in. Linda Volkers z Rijsk Museum w Amsterdamie czy Janina Bąk. Zapisy zostały zakończone. 

W 2020 roku skupimy się na prezentacji nowych trendów w komunikacji w mediach społecznościowych i prezentacji case studies z dziedziny kultury. Będą także rozmowy o codzienności pracy w naszej branży – m.in. o tym, jak „zwinnie” organizować pracę zespołu czerpiąc z metod stosowanych najczęściej w zespołach programistów – mówi Marta Bańka z Instytutu Kultury Miejskiej. 

Instytut Kultury Miejskiej zaprasza w 2020 roku uczestników i uczestniczki konferencji Marketing w Kulturze do przepięknie położonej Polskiej Filharmonii Bałtyckiej na Ołowiance. Sesje plenarne odbędą się w sali koncertowej, w przerwach będzie czas na networking w obszernym foyer. Popołudniowe warsztaty odbędą się w świetnie wyposażonych salach Narodowego Muzeum Morskiego i Ośrodka Kultury Morskiej. Obie instytucje są partnerami konferencji MwK 2020. 

– Co roku przygotowujemy ofertę warsztatową, która poszerza tematy przedstawione przez prelegentów. Będzie o sprzedaży, o nowych narzędziach w planowaniu projektów, personal brandingu, design thinking czy Google Analytics – dodaje Monika Serafin-Szymczak, współorganizatorka konferencji Marketing w Kulturze.

Konferencja Marketing w Kulturze to coroczne spotkanie osób zajmujących się promocją, komunikacją i marketingiem w instytucjach kultury, organizacjach pozarządowych czy oddolnych inicjatywach. To dwa dni dyskusji z ekspertami i ekspertkami z Polski i z zagranicy oraz tematyczne warsztatyKonferencja organizowana jest przez Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku, a biorą w niej udział przedstawiciele instytucji z całej Polski. Niebawem ogłosimy szczegóły piątej edycji!

Wśród prelegentów i prelegentek oraz prowadzących warsztaty w ubiegłym roku znaleźli się: Paweł Tkaczyk (MIDEA), Anna Miotk (PBI), Artur Jabłoński (digitalk), Agata Grenda (Grenda. Produkcja kultury), Michał Bajorek (@24hoursuccess), Katarzyna Szustow (Szustow. Kultura i Komunikacja), Bartłomiej Brach (PTBRiO), Anna Rzeźnik (PTBRiO), Agata Romaniuk (Blink spark a change), Bartłomiej Raducha (WebWave CMS), Sylwia Chwalana (Lekko o copywritingu), czy Przemysław Witka (Agile Brains).  

Wydarzenie odbyło się w Starym Maneżu w Gdańsku.   

 

Podczas trzech edycji konferencji (2016 – 2018), gośćmi wydarzenia byli, m.in.: 

Natalia Hatalska (hatalska infuture institute), Barbara Stawarz-Garcia (Happy content), Artur Jabłoński (jablonski.com), Marcin Poprawski (UAM), Jagoda Prętnicka-Markiewicz (SentiOne), Dominik Pokornowski i Katarzyna Toczko (haipaa.com), Łukasz Maźnica (ekultura.org), Katarzyna Grabowska (Business and Culture), Mirosław Filiciak (SWPS), Aleksandra Czapla-Oslislo (Teatr Śląski), Małgorzata Zając (Muzeum POLIN), Cezary Chwicewski (Up To Date Festival) i wielu innych ekspertów, badaczy i praktyków promocji i komunikacji kultury w Polsce.  

Gośćmi zagranicznymi, którzy dzielili się wiedzą ze swoich krajów i instytucji, byli:

Jessie Hunt (Victoria and Albert Museum), Estella Burga i Thomas Wood Näslund (Lava Bibliotek & Verkstad), Mar Dixon (organizatorka akcji #AskTheCurator) oraz Jonathan Goodacre (The Audience Agency). 

Wystąpienia z poprzednich edycji dostępne są na kanale YouTube IKM:  

Edycja 2019: http://bit.ly/2sbGust
Edycja 2018: https://bit.ly/2D3tuYF
Edycja 2017: https://bit.ly/2HjQNSj 
Edycja 2016: https://bit.ly/2SN2oKD  

Kontakt

Marta Bańka

W Instytucie Kultury Miejskiej zajmuje się kontaktami z przedstawicielami mediów i komunikacją działań instytucji. Koordynatorka Konferencji Marketing w kulturze.

e-mail: marta.banka[at]ikm.gda.pl

tel. 784 594 003

Monika Serafin

W Instytucie Kultury Miejskiej odpowiada za komunikację internetową. Jest koordynatorką Konferencji Marketing w kulturze.

e-mail: monika.serafin@ikm.gda.pl

tel. 664972955

Instytut Kultury Miejskiej 2019