Drodzy uczestnicy i drogie uczestniczki! Nigdy wcześniej nie skorzystaliśmy jeszcze z punktu regulaminu, który mówi: „Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w każdym czasie”. W sytuacji wciąż trwającej pandemii koronawirusa jesteśmy zmuszeni powołać się na ten zapis. Przygotowujemy się do wydarzenia na żywo 28 i 29 września w Gdańsku, w Polskiej Filharmonii Bałtyckiej. Aktualizujemy jednocześnie nasz regulamin i w przypadku wprowadzenia przez władze RP ograniczeń/zakazów/nakazów dotyczących organizacji wydarzeń – możliwe jest też zorganizowanie konferencji Marketing w Kulturze w wersji online.  

Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka to coroczne spotkanie specjalistów i specjalistek z obszaru komunikacji, promocji i marketingu pracujących w instytucjach kultury, organizacjach pozarządowych, grupach nieformalnych zajmujących się organizacją wydarzeń kulturalnych. W 2020 roku zobaczmy się nie wiosną, a pod koniec września.  

Nowa data konferencji Marketing w Kulturze to 28 i 29 września. Instytut Kultury Miejskiej zaprasza do Gdańska – do Polskiej Filharmonii Bałtyckiej na Ołowiance. Przygotowaliśmy dla Was świetny program, a niebawem ogłosimy Konkurs na Case Studies najlepszych kampanii kulturalnych z czasu pandemii. Jako odpowiedzialni organizatorzy myślimy o tegorocznej edycji MwK dwutorowo. 

Obecnie przygotowujemy konferencję w wersji „na żywo”, w Polskiej Filharmonii Bałtyckiej. Miejsca w obiekcie jest wystarczająco dużo, by zająć co drugi fotel, jednak konieczne będzie noszenie maseczek, dezynfekcja rąk i zachowywanie dystansu społecznego.  

Zrezygnowaliśmy z wydarzeń dodatkowych, które niosą niepotrzebne ryzyko gromadzenia się, a ze względu na konieczność zachowania odległości – w planowanych przez nas miejscach nie mogą dojść do skutkuW zamian, dodatkowym bonusem dla Was – uczestników i uczestniczek – będzie specjalnie szkolenie on-line, do którego dostęp otrzymają wszystkie zapisane na konferencję osoby. 

Przy ewentualnym powrocie ograniczeń/zakazów/nakazów ogłaszanych przez władze RP w związku ze stanem zagrożenia epidemicznego, MwK2020 zorganizujemy w wersji kompleksowego wydarzenia online. Wiemy, że to nie będzie to samo, co spotkanie na żywo, ale zobowiązujemy się do utrzymania pełnego programu: prelekcji i warsztatów, na które zapisali się uczestnicy i uczestniczki.  

Zachęcamy do przeczytania zmian w regulaminie konferencji, które wprowadzamy. Najważniejsze z nich: 

– do 31 lipca można bez konsekwencji zrezygnować z konferencji i w ciągu 21 dni roboczych otrzymać zwrot środków, 

– do 31 lipca można zmienić dane uczestnika w ramach jednej instytucji/organizacji, 

– po 31 lipca nie przyjmujemy zwrotów biletów, 

– w przypadku organizacji wersji MwK2020 online bilety zachowują swoją ważność, a na maile zapisanych osób przyjdą dostępy i instrukcja korzystania z platformy, na której dostępne będą prelekcje i warsztaty, 

– nie będziemy prowadzić dodatkowej rekrutacji uczestników i uczestniczek, chyba, że konferencja odbędzie się online.  

Tutaj możesz pobrać regulamin: pobierz.

Wierzymy, że zobaczymy się w jesienią w Gdańsku! 

Pozostajemy do kontaktu pod mailem: marketingwkulturze@ikm.gda.pl