11 i 12 maja w Gdańsku, w formule online, odbędzie się szósta edycja ogólnopolskiej konferencji Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka organizowanej przez Instytut Kultury Miejskiej. Głównemu wydarzeniu towarzyszyć będą popołudniowe warsztaty w formie webinarów. Program konferencji zostanie ogłoszony do końca lutego, a rejestracja ruszy w marcu. 

Konferencja Marketing w Kulturze odbędzie się po raz drugi online. Pomimo takiej formuły, ubiegłoroczna edycja pokazała, że doświadczenia uczestników i uczestniczek były jak najbliższe wspólnemu przeżywaniu. Dzięki możliwości komentowania wydarzeń na bieżąco oraz wielu interakcjom z prelegentami i innymi uczestnikami, udało się zachować atmosferę budowaną podczas czterech poprzednich edycji na żywo. W tym roku ponownie przygotowujemy startowe paczki dla wszystkich uczestników, a zapisy na konferencję ruszą w marcu. Ceny biletów pozostają bez zmian:

200 zł brutto – bilet na dwa dni konferencji (wszystkie prelekcje oraz starter-pack dla uczestnika/ki)

125 zł brutto – bilet na pojedynczy webinar trwający 3 godziny.

Serdecznie zapraszamy na konferencję oraz do facebookowej grupy „Marketing w kulturze”, gdzie dyskutujemy o tematach związanych z komunikacją, promocją i marketingiem kultury.