Europejskie Centrum Solidarności
Pl. Solidarności 1
80-863 Gdańsk

20 kwietnia 2017, 08:30 - 20 kwietnia 2017, 19:00

Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka to dwudniowe, organizowane przez Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku, ogólnopolskie wydarzenie dla osób zajmujących się PR i marketingiem kultury w instytucjach kultury, organizacjach pozarządowych i grupach nieformalnych. 20 i 21 kwietnia spotkamy się w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku.

Podczas drugiej edycji konferencji porozmawiamy o tym, jak ważna jest dbałość o obsługę widza w instytucjach kultury, patronatach medialnych, o wykorzystywaniu zasobów online w komunikacji działań instytucji, lokalności w kulturze miejskiej, kulturze w internecie i młodych odbiorcach.

Wśród prelegentów m.in.: Natalia Hatalska (Infuture Institute, www.hatalska.com), Marcel Andino-Velez (Muzeum Sztuki Nowoczesnej), Marcin Wilkowski (www.wilkowski.org), Barbara Stawarz (www.barbarastawarz.pl), Mirosław Filiciak (Uniwersytet SWPS), Aleksandra Janus (Centrum Cyfrowe. Projekt: Polska).  Wydarzenie będzie transmitowane na żywo.

Rejestracja ruszy 13 lutego (od godz. 12:00). Bilety zaczynają się od 100 zł!

Regulamin Konferencji Marketing w Kulturze 2017


Więcej informacji: www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl