ul. Długi Targ 39/40
80-830 Gdańsk
Instytut Kultury Miejskiej, Długi Targ, Gdańsk, Polska
28 września 2021, 10:00 - 28 września 2021, 13:00
Zapraszamy na warsztaty i konsultacje dotyczące komunikacji, promocji i budowania wizerunku, skierowane do przedstawicieli księgarń i wydawnictw. Na warsztatach pokażemy, jak wypracować spójny, atrakcyjny komunikat o swojej księgarni czy wydawnictwie, jak sensownie komunikować swoje działania i budować wizerunek. Ilość miejsc ograniczona: 12 osób. Wymagane są zapisy pod adresem e-mail: magdalena.palka@ikm.gda.pl 
Warsztaty odbędą się 28 września (wtorek), w godz. 10:00-13:00, przy ul. Długi Targ 39/40, Gdańsk, sala 209 (w tym samym budynku znajduje się siedziba Instytutu Kultury Miejskiej).
Wszystkim osobom uczestniczącym w warsztacie zapewniamy również późniejsze, już indywidualne 1-godzinne konsultacje online z ekspertką według potrzeb. Zarówno warsztaty jak i konsultacje są bezpłatne.
Ilość miejsc ograniczona: 12 osób. Wymagane są zapisy pod adresem e-mail: magdalena.palka@ikm.gda.pl
W mailu proszę podać imię i nazwisko uczestnika/uczestniczki, adres e-mail oraz numer kontaktowy. Decyduje kolejność zgłoszeń (ze względu na ograniczoną ilość miejsc prosimy o zgłaszanie wyłącznie jednej osoby reprezentującej księgarnię/wydawnictwo), lecz pierwszeństwo w zapisach mają księgarnie i wydawnictwa z Gdańska.
Szczegółowy program warsztatów wkrótce.
Prowadząca:
Agata Wittchen-Barełkowska filolog, menedżer kultury, twórca strategii z obszaru kultury i komunikacji, badacz i wykładowca.
Od ponad piętnastu lat zajmuje się komunikacją, produkcją i promocją kultury. Współpracowała z instytucjami kultury w Polsce i zagranicą, takimi jak: Teatr Dramatyczny m.st. Warszawy, Malta Festival Poznań, Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk, Teatr Nowy w Poznaniu, International Cochran Piano Competition, Teatr Jaracza w Łodzi, Bayerische Staatsoper w Monachium. Prezeska NU Foundation.
Studiowała na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (Wydział Filologii Polskiej i Klasycznej) i Johannes Gutenberg-Universität Mainz. Jako wykładowca współpracuje z Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza w ramach studiów podyplo-mowych poświęconych koncepcji audience development („Rozwój publiczności”) oraz z Wyższą Szkołą Umiejętności Społecznych w Poznaniu (kierunek: Menedżer kultury). Redaktor magazynu „Connecting Audiences Polska”.
Pracuje również jako trener biznesu (Szkoła Trenerów Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie) w zakresie wystąpień publicznych i komunikacji. Tworzy strategie komunikacyjne i treści dla klientów indywidualnych, biznesowych i instytucjonalnych.
Absolwentka Szkoły Przywódców Instytutu Wolności i programu “Przywództwo po-ziom wyżej” oraz studiów podyplomowych “Komunikacja w organizacji oparta na empatii” SWPS w Poznaniu.

Powiązane projekty