Europejskie Centrum Solidarności, pl. Solidarności 1, Gdańsk
Konferencja Marketing w Kulturze 2024
Doroczne, ogólnopolskie spotkanie ekspertów i ekspertek w dziedzinie komunikacji i marketingu kultury – Konferencja Marketing w Kulturze 2024 odbędzie się 26-28 marca w Gdańsku. Instytutu Kultury Miejskiej zaprasza na trzy dni pełne warsztatów, merytorycznych prelekcji, dyskusji i przede wszystkim – spotkania na rozmowach osób z instytucji kultury z całej Polski. W tym roku wydarzenie gości w Europejskim Centrum Solidarności. Trwa rejestracja!
Zapraszamy: https://marketingwkulturze.ikm.gda.pl/.
Zapraszamy na doroczne, ogólnopolskie spotkanie ekspertów i ekspertek w dziedzinie komunikacji i marketingu kultury – Konferencję Marketing w Kulturze 2024! 26-28 marca czekają na Was trzy dni pełne warsztatów, merytorycznych prelekcji i dyskusji.
Wśród tematów poruszymy kwestie: uwalniania swojej twórczości w budowaniu wizerunku instytucji kultury, moderacji i zarządzania kryzysami w social mediach, komunikacji z grupami Z i Alpha, dostępności cyfrowej, budowania zaangażowanej grupy odbiorców, prawnych aspektów korzystania z AI, wykorzystywania analityki w tworzeniu treści, LinkedIna w komunikowaniu działań kulturalnych, strategii marketingowych w biznesie i kulturze i tego czego mogą się od siebie nauczyć.
Tematy, które poruszymy to m.in.: uwalnianie swojej twórczości w budowaniu wizerunku instytucji kultury, projektowanie oferty instytucji kultury w miastach przyszłości, moderacja i zarządzanie kryzysami w social mediach, komunikacja z grupami Z i Alpha, dostępność cyfrowa, budowanie zaangażowanej grupy odbiorców, prawne aspekty korzystania z AI, przegląd świetnych a niskobudżetowych kampanii, wykorzystywanie analityki w tworzeniu treści, LinkedIn w komunikowaniu działań kulturalnych, strategia marketingowa – biznes vs. kultura, czego mogą się od siebie nauczyć?