Kanał YouTube IKMGdańsk
Czym jest crowdfunding i kiedy go wykorzystać?
Portale crowdfundingowe w Polsce i za granicą – omówienie
Modele crowdfundingu – który wybrać?
Jak to robią inni? – przykłady kampanii z omówieniem
Społeczność, czyli najważniejszy element crowdfundingu
2. Przygotowywanie kampanii:
Kiedy kampanie crowdfundingowe się udają?
Pre-kampania – co to jest i jak się do niej przygotować?
Strona kampanii: film promujący, opis, nagrody
Promocja projektu – jak stworzyć harmonogram działań?
Przydatne narzędzia marketingowe
3. Promocja kampanii:
Co zrobić i jak to zrobić, by o Twojej kampanii dowiedziała się jak największa grupa osób?
Weronika Zawadzka – specjalistka ds. crowdfundingu z pięcioletnim doświadczeniem. Współpracując z PolakPotrafi.pl, Wspieram.to, Pomagam.pl i We The Crowd koordynowała największe kampanie crowdfundingowe związane z kulturą i społecznością (Magazyn Kosmos, Dobra Kawiarnia, Zakład, Kooperatywa Dobrze, G’rls Room Magazin, From Poznan With Love i wiele innych). Na co dzień współpracuje z fundacjami i stowarzyszeniami, doradzając im jak najskuteczniej przygotować kampanie crowdfundingowe i jak zmotywować swoją społeczność do współfinansowania przedsięwzięć. Absolwentka polonistyki i Gender Studies. Zwolenniczka pracy kolektywnej, działań oddolnych i dzielenia się wiedzą.
Webinar odbywa się w ramach cyklu szkoleniowego „Sztuka to praca”. Cykl skierowany jest do artystów i artystek zaczynających pracę w polu kultury. Odpowiada na potrzeby związane z promocją swojej twórczości, wzmacnia kompetencje interpersonalne, wspiera w budowaniu założeń biznesowych swojej przyszłości.
Cykl organizowany jest w ramach programu szkoleniowego Instytutu Kultury Miejskiej „KaWa – Kulturalna wymiana”, skierowanego do kadr kultury.