ul. Długi Targ 39/40
80-830 Gdańsk

Miejsce zostanie podane później

4 listopada 2016 | 9.00 | Wymagane zapisy

Komunikacja i promocja wydarzenia w mediach

 

Jak dotrzeć do naszej grupy docelowej przez media: portale internetowe, gazety radio? W jaki sposób nawiązywać kontakt, jakie informacje i w jakiej formie przesyłać? Kiedy rozpocząć informowanie o projekcie? Jakie strony czy gazety „wybrać”? Czy potrzebny jest nam patronat medialny, a jeśli tak to w jaki sposób go uzyskać? Podczas warsztatu stworzymy zgrabny komunikat o naszym wydarzeniu, podyskutujemy o formach patronatów medialnych i skutecznym kontakcie z dziennikarzami. Warsztaty to osiem godzin wiedzy i dzielenia się doświadczeniami oraz możliwość konsultacji z prowadzącą po spotkaniu.

Po każdym z warsztatów „na żywo” odbędzie się 4-godzinne webinarium, dla osób, które będą miały dodatkowe pytania, lub nie będą mogły uczestniczyć w stacjonarnych spotkaniach.
Prowadzenie: Marta Bednarska, w Instytucie Kultury Miejskiej zajmuje się kontaktami z przedstawicielami mediów i komunikacją działań instytucji. Organizatorka konferencji „Marketing w kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka”. Absolwentka psychologii organizacji, zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończyła studia podyplomowe „Content marketing, storytelling i webwriting”. Pracowała jako Junior Account Manager w studiu brandingowym ENGRAM, gdzie pisała też teksty do bloga: brandingowy.pl (2012). O zachowaniach w mediach społecznościowych opowiadała podczas Social Media Show w Gdańsku oraz pisała na łamach „Marketingu w Praktyce”. Instruktorka Związku Harcerstwa Polskiego, jest rzecznikiem prasowym Chorągwi Gdańskiej ZHP i kieruje komunikacją Projektu Światowe Jamboree Skautowe 2023.

Terminy warsztatów (jeden do wyboru):

1 termin: 4 listopada, godz. 9.00 – 17.00, miejsce: Gdańsk

2 termin, 5 listopada, godz. 9.00 – 17.00, miejsce: Gdańsk

3 termin, 7 listopada, godz. 12.00 – 16.00, zdalnie, webinar (warsztaty na żywo)

Zgłoszenia na warsztaty 4 lub 5 listopada „Komunikacja i promocja wydarzenia w mediach” – do 28 października.

Formularz zgłoszeniowy


Dofinansowano ze środków Narodowego Centrum Kultury w ramach programu Bardzo Młoda Kultura.

bmk_logo_wspolwystepowanie_rgb-300x133

Powiązane projekty